Παρ06282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ανοδικά ελέω Χούθι…

0Valencia Port limani

Οι μεταφορτώσεις... Το λιμάνι της Βαλένθια εμφάνισε από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο αύξηση 12,36% που «μεταφράζεται» σε 2,22 εκατομμύρια TEU.

Τον Μάιο, ο τομέας των εξαγωγών και οι μεταφορτώσεις ήταν οι κύριοι παράγοντες κίνησης στους τερματικούς σταθμούς του Ισπανικού λιμανιού. Οι εξαγωγές αυξήθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο μήνα και τον Μάιο οι τερματικοί σταθμοί της Βαλένθια διατήρησαν τα θετικά πρόσημα (ήδη καταγράφηκαν τον Απρίλιο) με αυξήσεις στην εμπορευματική κίνηση που έφευγε από το λιμάνι της Βαλένθια για άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο. Τον Μάιο, 516.674 εμπορευματοκιβώτια πέρασαν από τους τερματικούς σταθμούς της Βαλένθια, δηλαδή 12,05% περισσότερα από τον ίδιο μήνα του 2023. Τα εμπορευματοκιβώτια εξαγωγής αυξήθηκαν κατά 2,73%, τα εμπορευματοκιβώτια εισαγωγής κατά 0,5% και τα εμπορευματοκιβώτια πλήρους μεταφόρτωσης κατά 13,08%. αύξηση που συνδέεται άμεσα με την αλλαγή των δρομολογίων των ναυτιλιακών γραμμών που βασίζονται στο λιμάνι της Βαλένθια ως κομβικό λιμάνι για αναδιανομή γύρω από τη Μεσόγειο, μετά την αποφυγή της Ερυθράς Θάλασσας και την παράκαμψη της Αφρικής, μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας. Αντίστοιχα η κυκλοφορία RoRo αυξήθηκε κατά 6,70% τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, ενώ οι μονάδες συνδυασμένων μεταφορών αυξήθηκαν κατά 8,86%. Η κίνηση του λιμανιού με την Άπω Ανατολή κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους έφτασε τα 357.573 TEU (11,53%). Από την πλευρά της, η Κίνα παραμένει ο κορυφαίος εμπορικός εταίρος του Ισπανικού λιμένα. Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου, αντάλλαξε 264.963 εμπορευματοκιβώτια (3.058.569 τόνους εμπορευμάτων) με τη Βαλένθια αν και οι χώρες που έχουν εδραιώσει περισσότερο την αύξηση της κυκλοφορίας τους με το Ισπανικό λιμάνι μέχρι στιγμής φέτος είναι η Ελλάδα (87,18%), η Αίγυπτος (82,47%) και η Σαουδική Αραβία (57,86%). Τους τελευταίους 12 μήνες καταγράφηκαν 5,04 εκατομμύρια TEU, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 4,50%.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter