Ανακοίνωσαν PSS…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2024 08:35
Η μία μετά την άλλη οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων ανακοινώνουν επιπρόσθετες χρεώσεις Peak Season Surcharge. Η MAERSK ανακοίνωσε έναρξη επιπρόσθετης χρέωσης μετά τις 7 Ιουλίου 2024, μέχρι νεωτέρας. Ο επιπλέον ναύλος θα ισχύει για φορτία που προέρχονται από τη Δυτική Μεσόγειο, την Αδριατική, τη Μαύρη Θάλασσα και την Ανατολική Μεσόγειο (εξαιρουμένης της Αιγύπτου) και προορίζονται για την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, τον Κόλπο των ΗΠΑ, την Ανατολική Ακτή του Μεξικού και την Ανατολική Ακτή του Καναδά. Το PSS θα είναι 350 δολάρια ΗΠΑ ανά εμπορευματοκιβώτιο 20 'και 700 δολάρια ΗΠΑ ανά εμπορευματοκιβώτια 40' και 45', που ισχύουν για όλους τους τύπους φορτίου. Η CMA CGM ανακοίνωσε την εφαρμογή Προσαύξησης Περιόδου Αιχμής (PSS), από τις 15 Ιουλίου 2024 (ημερομηνία φόρτωσης) μέχρι νεωτέρας. Ο επιπλέον ναύλος θα ισχύει για φορτία που προέρχονται από τη Δυτική Μεσόγειο, την Αδριατική, τη Μαύρη Θάλασσα και την Ανατολική Μεσόγειο (εξαιρουμένης της Αιγύπτου) και προορίζονται για την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, τον Κόλπο των ΗΠΑ, την Ανατολική Ακτή του Μεξικού και την Ανατολική Ακτή του Καναδά. Το PSS θα είναι 350 δολάρια ΗΠΑ ανά εμπορευματοκιβώτιο 20 'και 700 δολάρια ΗΠΑ ανά εμπορευματοκιβώτια 40' και 45', που ισχύουν για όλους τους τύπους φορτίου. Αντίστοιχη αναγγελία έκανε και η ΗΜΜ για τις γραμμές Ινδίας- Μεσογείου με ισχύ από τις 28 Ιουνίου 2024.
Η προσαύξηση της περιόδου αιχμής αυξάνεται αυτή την εβδομάδα, καθώς η ζήτηση παραμένει ισχυρή και η συμφόρηση που προκαλείται από την Ερυθρά Θάλασσα παραμένει τόσο στη Δυτική Μεσόγειο όσο και στην Άπω Ανατολή. Η ισχυρή ζήτηση και οι υψηλές τιμές spot έχουν κάνει ορισμένους carriers να προσθέτουν υπηρεσίες από τον Ειρηνικό και την Ασία-Ευρώπη.
Η πρόσφατη αύξηση των καθυστερήσεων και των τιμών μπορεί επίσης να ασκήσει πίεση σε πολλούς φορτωτές να μεταφέρουν εποχιακά αγαθά τώρα πριν οι τιμές αυξηθούν περαιτέρω ή να αποφύγουν καθυστερήσεις αργότερα μέσα στο έτος, οι οποίες θα μπορούσαν να απειλήσουν τη διαθεσιμότητα αποθεμάτων το 4ο τρίμηνο. Η ανησυχία για μια πιθανή απεργία των εργαζομένων στα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής και του Κόλπου τον Οκτώβριο παίζει επίσης ρόλο.