Τρι06252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στα όρια της η Σιγκαπούρη

0Containers stacked

Στα όριά του έχει φτάσει το λιμάνι της Σιγκαπούρης καθώς τα πλοία ανεφοδιάζονται σε καύσιμα για μεγαλύτερες αποστάσεις και εκφορτώνουν το φορτίο που προηγουμένως θα είχαν παραδώσει στη Μέση Ανατολή στο δρόμο προς το Σουέζ.
Καθώς η ζήτηση για μεταφόρτωση αυξήθηκε, ο όγκος εμπορευματοκιβωτίων της Σιγκαπούρης τους πρώτους πέντε μήνες του έτους αυξήθηκε σχεδόν οκτώ τοις εκατό κατά την ίδια περίοδο το 2023. Σύμφωνα με τον Drewry, το ποσοστό χρήσης του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων της Σιγκαπούρης έφτασε σχεδόν το 90% τον Μάιο, ένα επίπεδο όπου η παραγωγικότητα συχνά αρχίζει να μειώνεται λόγω του υπερβολικού συνωστισμού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία , οι καθυστερήσεις στη Σιγκαπούρη έχουν επεκταθεί έως και επτά ημέρες και η χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων αξίας έως και 450.000 TEU περίμενε να αγκυροβολήσει στο λιμάνι από τα τέλη Μαΐου. Ο φορέας εκμετάλλευσης τερματικού σταθμού PSA Singapore επανενεργοποιεί ορισμένες από τις εγκαταστάσεις στον παλαιότερο τερματικό σταθμό Keppel ανταποκρινόμενος στην επιπλέον ζήτηση, Και ορισμένοι μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων παρακάμπτουν εντελώς το λιμάνι για να τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματά τους εγκαίρως.
Σε μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, η Υπηρεσία Πληροφοριών Άμυνας των ΗΠΑ ανέφερε ότι η εκστρατεία των Χούτι για πυραυλικές επιθέσεις κατά πλοίων έχει επηρεάσει τα συμφέροντα τουλάχιστον 65 εθνών, σύμφωνα με την DIA, και τουλάχιστον 29 μεγάλες ενεργειακές και ναυτιλιακές εταιρείες έχουν εκτραπεί από την Ερυθρά Θάλασσα λόγω των κινδύνων. Ο κατάλογος των πληγεισών χωρών περιλαμβάνει συμμάχους και συμπαθούντες των Χούτι, όπως το Ιράν, η Ρωσία και η Κίνα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter