Τρι04302024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Με μείωση 2,81% έκλεισε το 2023 η Βαλένθια

0Valencia Port limani

Με μείωση 2,81% έκλεισε το 2023 το λιμάνι της Βαλένθια το οποίο και διαχειρίστηκε 76,74 εκατομμύρια τόνους φορτίων. Ωστόσο η μείωση κατά 2,81% είναι κάτω από τον μέσο όρο για τα ισπανικά λιμάνια, ο οποίος είναι 3,3%.

Το λιμάνι ελέω της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα είδε τους όγκους των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων να αυξάνουν. Για τον Δεκέμβριο του 2023, η PAV ανέφερε ότι ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 13,13% (σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα το 2022), τον Νοέμβριο κατά 18,72% και τον Οκτώβριο κατά 4,36%.
Επενδύει σιδηροδρομικά
Η Λιμενική Αρχή της Βαλένθια (PAV) ανακοίνωσε τις τεχνικές προδιαγραφές για διαγωνισμό για διπλασιασμό και κατασκευή τρίτης σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει τα λιμάνια Poniente και Levante στο λιμάνι της Βαλένθια. Η εξέλιξη αυτή αποτελεί μέρος της σιδηροδρομικής στρατηγικής του Valenciaport, ενός σχεδίου που ενθαρρύνει τη χρήση σιδηροδρόμων και έχει οδηγήσει σε αύξηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας τα τελευταία χρόνια, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 8% των συνολικών προϊόντων που εισέρχονται και εξέρχονται από τα λιμάνια της Βαλένθια. Σύμφωνα με το PAV, το έργο αυτό χρηματοδοτείται με κεφάλαια από το Σχέδιο Ανάκαμψης, Μετασχηματισμού και Ανθεκτικότητας. Ο διαγωνισμός έχει προκηρυχθεί για ποσό 12 εκατομμυρίων ευρώ (13 εκατομμύρια δολάρια), με περίοδο ολοκλήρωσης 18 μηνών. Η Valenciaport σημείωσε ότι οι πρωταρχικοί στόχοι των προσφορών είναι να ανταποκριθούν στα επίπεδα χωρητικότητας, λειτουργικότητας, συνδεσιμότητας και ασφάλειας που απαιτούνται από την αναμενόμενη αύξηση της κυκλοφορίας. Επιπλέον, προτείνει να επιτραπεί η σιδηροδρομική λειτουργία τόσο σε ιβηρικό όσο και σε διεθνές εύρος σιδηροτροχιών, καθώς και ηλεκτρική έλξη, προκειμένου να προωθηθεί η περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter