Εννιά ημέρες απεργίας…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 09 Ιουλίου 2023 09:42
Η απεργία στα λιμάνια της Δυτικής Ακτής του Καναδά κλείνει σήμερα την ένατη ημέρα της χωρίς σημάδια προόδου, καθώς και οι δύο πλευρές παραμένουν σταθερά εδραιωμένες στις θέσεις τους και δεν έχουν προγραμματιστεί νέες συνομιλίες.Προς ώρας διαφαίνεται αδιέξοδο. Παρά τις συνεχιζόμενες εκκλήσεις για κυβερνητική παρέμβαση από τη βιομηχανία σε ολόκληρο τον Καναδά και στις Ηνωμένες Πολιτείες, μέχρι στιγμής, η καναδική κυβέρνηση δεν έχει παρέμβει και, ως εκ τούτου, οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αρχίζουν να αναδρομολογούν ορισμένα πλοία.
Το CNBC αναφέρει ότι δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ένα από την MSC και ένα άλλο από την OOCL, ωστόσο, έχουν γίνει τα πρώτα που εκτρέπονται από το Βανκούβερ πλέοντας προς το Σιάτλ. Και τα δύο πλοία αναμένεται τώρα να φτάσουν στο λιμάνι των ΗΠΑ στις 10 Ιουλίου. Επιπλέον, επικαλούνται στοιχεία από τη Marine Traffic που αναφέρουν ότι επιπλέον 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατευθύνονται προς το Βανκούβερ και εννέα προορίζονται για το Prince Rupert.
Η απεργία ξεκίνησε την 1η Ιουλίου, με τη Διεθνή Ένωση Longshore & Warehouse να επικαλείται αιτήματα για αυξήσεις μισθών, ανταποκρινόμενη στον ρυθμό πληθωρισμού και τις προσπάθειες των εργαζομένων κατά τη διάρκεια της πανδημίας να διατηρήσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού σε κίνηση. Ωστόσο, το σημείο τριβής φαίνεται να έχει προκύψει γύρω από το ζήτημα της εξωτερικής ανάθεσης εργασιών στους τερματικούς σταθμούς. Το συνδικάτο επιδιώκει επίσης να περιορίσει τη χρήση αυτοματισμού στα λιμάνια, λέγοντας ότι πρέπει να προστατεύσει τις θέσεις εργασίας για το μέλλον.
Η απεργία επηρεάζει τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, υγρού και ξηρού χύδην, αλλά σύμφωνα με το νόμο, όχι τα πλοία σιτηρών ενώ υπάρχει συμφωνία να εξυπηρετούνται τα κρουαζιερόπλοια και τα επιβατηγά πλοία κατά τη διάρκεια της απεργίας.