Τιθορέα και Λιανοκλάδι «κρίνουν» τα logistics
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου 2017 16:40
Μπορεί οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ετοιμάζονται για το πρώτη υπερταχεία επιβατική σύνδεση Αθήνας-Θεσσαλονίκης με την επιβατική αμαξοστοιχία Frecciabianca στα μέσα Ιανουαρίου, αλλά τα λιμάνια της βόρειας Ευρώπης «ανησυχούν». Και ανησυχούν μήπως τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης των τμημάτων του σιδηροδρομικού άξονα για την ολοκλήρωσή της ηλεκτροκίνησης στον άξονα Πειραιά-Θεσσαλονίκης και δη των τμημάτων Τιθορέας και Λαινοκαλδίου το προσεχές τελευταίο δίμηνο του τρέχοντος έτους. Ο λόγος της ανησυχίας έγκειται στο γεγονός ότι οι Ιταλοί, Έλληνες και Κινέζοι θα θελήσουν να αξιοποιήσουν την ηλεκτροδότηση και στο εμπορικό κομμάτι με ηλεκτρομηχανές έλξης που θα αντικαταστήσουν τις γνωστές ντιζελομηχανές .Πιθανώς σε συνεργασία με την εταιρία που έχει υπογράψει πρώτη για την εμπορική αξιοποίηση του σιδηροδρομικού άξονα αλλά και τον Πειραιά η κινεζική διοίκηση του οποίου προσβλέπει στην οριστική επίλυση των προβλημάτων στην κίνηση εμπορικών συρμών. Αν οι εξελίξεις τρέξουν με βάση τα χρονοδιαγράμματα είναι προφανές ότι «ανοίγουν οι ορίζοντες» του Πειραιά γεγονός που ως γνωστόν προκαλεί ανησυχίες στα λιμάνια της Β. Ευρώπης. Που δεν θέλουν τον Πειραιά «στα πόδια τους». Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών στην περίπτωση που καταστεί εφικτή η σύνδεση Αθήνας-Θεσσαλονίκης με την ηλεκτροκινούμενη επιβατική αμαξοστοιχία Frecciabianca σε τεσσερισήμισι ώρες ανοίγει και το θέμα της ηλεκτροκίνησης των εμπορικών συρμών γεγονός που θα επιτρέψει μεγαλύτερες ταχύτητες των σημερινών με ότι αυτό συνεπάγεται για τη διασπορά των εμπορευματοκιβωτίων που έρχονται στον Πειραιά .Όπως και να έχει το πράγμα πάντως το προσεχές τρίμηνο θα είναι καθοριστικής σημασίας τόσο για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας όσο και για τον τομέα των logistics.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.