«Συμμαχίες» και λιμενικό momentum...
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014 22:30
Ίσως να μην έχουν περάσει ακόμη πολλά 24ωρα από της εμφάνισης στοιχείων εκτιμήσεων αναλυτών για το «πεδίο ναυμαχίας» των μεγάλων, εκ των πραγμάτων, συμμαχιών μεταξύ ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και τα νέα είναι καταιγιστικά.
Νέα που έχουν να κάνουν με τη χρονική περίοδο έναρξης των «αψιμαχιών» της προαναφερθείσας «ναυμαχίας» που αρχικά οι αναλυτές είχαν τοποθετήσει στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης στα μέσα του επόμενου έτους.
Ωστόσο νεότερες πληροφορίες θέλουν οι «αψιμαχίες» να ξεκινήσουν και σε περιφερειακού χαρακτήρα γραμμές στα τέλη του έτους αρχές του επομένου με κορύφωση... της feeder γραμμές ή γραμμές διασποράς όπως τείνει να καθιερωθεί ο «όρος».
Στα μέσα του έτους αξίζει να υπενθυμιστεί είχαν δει το φώς της δημοσιότητας στοιχεία για το τι θα σηματοδοτήσουν οι «συμμαχίες» για την ευρύτερη αναμόρφωση των γραμμών αλλά κυρίως για την εξοικονόμηση «δυνάμεων», ελαχιστοποίηση κόστους και καθετοποίηση αξιοποίησης στόλων.
Τα νεότερα λοιπόν θέλουν όλα τα ανωτέρω να έχουν τεθεί «επί σχεδίου χάρτου» καθώς σε πολλές των περιπτώσεων δεν αποκλείεται να αλλάξουν τα υφιστάμενα «σέρβις» μετά το «ξεχώρισμα» του «ποιος είναι με ποιόν», «που», και «γιατί».
Κάπου εδώ άλλη ομάδα παρατηρητών κάνει λόγο για το «λιμενικό momentum» φράση που χρησιμοποίησαν, ειρήσθω εν παρόδω, οι παραγωγικές τάξεις της Β. Ελλάδας για να «πείσουν» κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση ότι τώρα είναι η ώρα να τρέξουν οι διαδικασίες για τον ΟΛΘ.
Ο «πανικός» των ηγεσιών των λιμενικών εγκαταστάσεων σε όλο τον κόσμο είναι έκδηλος... Γεγονός που καθίσταται πρόδηλο καθώς σε Ευρώπη ήδη τα μεγάλα λιμάνια στα βόρεια της ΕΕ έχουν ξεκινήσει εκστρατεία όχι απλώς για να διατηρήσουν το υφιστάμενο πελατειακό δυναμικό (γραμμές Ασίας-Ευρώπης) και (Ευρώπης-ΗΠΑ) αλλά για να κατοχυρώσουν τα νέα μερίδια της «υπερ»-αύξησης που σηματοδοτεί η δρομολόγηση των mega carriers.
Αντίστοιχα στην περίπτωση των ΗΠΑ λόγος γίνεται για το εύρος των επενδύσεων αλλά και για την προσφορότερη μέθοδο «υποδοχής» του μεγαλύτερου όγκου φορτίων μεσούσης και της συζητήσεως περί «σκαναρίσματος» η μη του 100% των εισερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων.
Στην «αθέατη πτυχή» τέλος του όλους θέματος και το ζήτημα που αφορά στις διώρυγες που «ασμένως» διαπλατύνονται με τα σιδηροδρομικά «πορθμεία» σε Ισραήλ , Κωνσταντινούπολη αλλά και μελλοντικά Αλεξανδρούπολη με Βουλγαρικά και Ρουμανικά λιμάνια της Μ. Θάλασσας να δίνουν τον τόνο σε εξελίξεις που εν πρώτοις μπορεί να θεωρούνται περιφερειακές αλλά η στρατηγική σημασία των οποίων είναι επηρεασμού σε παγκόσμια κλίμακα.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.