Τρι04162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Πανηγυρίζει η Βαλένθια…

0valencia portΠανηγυρίζει το λιμάνι της Βαλένθια. Με βάση τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα το Ισπανικό λιμάνι διαχειρίστηκε 5.604.478 TEU's το 2021.

Ευτυχώς στην έκτη θέση…

0ρύποιΣτην έκτη θέση της κατάταξης των πιο «ρυπογόνων» λιμανιών στην Ευρώπη βρίσκεται λιμάνι του Πειραιά.

Αύξηση 7% κατά μέσο όρο

0china throughput 2021Αύξηση της τάξης του 7%, κατά μέσο όρο, κατέγραψαν τα Κινεζικά λιμάνια το 2021 σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Υπουργείο Μεταφορών της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας.

Κρουαζιέρα: Ανεβαίνει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

0ΟΛΘkrouazieroploioΑνεβαίνει στην κατάταξη των λιμένων με δραστηριότητες του τομέα της κρουαζιέρας ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).

Μεταφορτώσεις: Τα τραίνα αλλάζουν τον χάρτη

0DB SmallΟι επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ σε σιδηροδρομικές καλύψεις και οι δαπάνες για εξοπλισμούς από τα ευρωπαϊκά λιμάνια που εξελίχθηκαν στην διετία του COVID-19 έχουν επι της ουσίας οδηγήσει στην αναμόρφωση του χάρτη των κομβικής σημασίας λιμένων σε όλο το εύρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σιγκαπούρη: 37,5 εκατομμύρια TEU’s το 2021

0mpa 2021 600x503Το Maritime and Port Authority of Singapore (MPA) σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποκάλυψε ότι το λιμάνι χειρίστηκε συνολικά 37,5 εκατομμύρια TEU’s το 2021, γεγονός που μεταφράζεται σε ποσοστιαία αύξηση 1,6% σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2020.

Διασώζει ο σιδηροδρομικός δρόμος του μεταξιού

0MAERSK trainΡωσία και Ινδία φαίνεται να είναι οι δύο πρώτες χώρες που οι εμπορευματικές ροές που διαμορφώνονται από τον σιδηροδρομικό δρόμο του μεταξιού έχουν θετικό οικονομικό αντίκτυπο.

«Γαϊτανάκι» καθυστερήσεων στα Κινεζικά λιμάνια

0 πίνακας814x 1Καθυστερήσεις και αλλαγές προσεγγίσεων σε «λούπες» σε Κινεζικά λιμάνια έχουν αυξήσει την «αγωνία» της εφοδιαστικής για το ενδεχόμενο η μετάλλαξη «Ο» και τα μέτρα που εφαρμόζουν οι Κινεζικές αρχές να δημιουργήσουν σοβαρό πρόβλημα που θα «μεταφερθεί» μοιραία και στα ευρωπαϊκά λιμάνια.

Ορατή στην Ε.Ε. η κρίση της εφοδιαστικής

0Containers stackedΜεταξύ μίας και τεσσάρων ημερών κυμαίνονται κατά μέσο όρο σε αυτή τη χρονική φάση οι καθυστερήσεις στα λιμάνια της Β. Θάλασσας με βάση τα στοιχεία και με τις καλύψεις των χώρων εναπόθεσης να αγγίζουν το 130%.

Εμπορεύματα αξίας 6 δις δολαρίων στην αναμονή για… εκφόρτωση

0Containers stackedΣταλίες, υπερημέριες, ρήτρες και στο βάθος «απειλές» για πρόστιμα σε ημερήσια βάση. Περίπου 150.000 teu αγαθών αξίας 5,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων βρίσκονται διάσπαρτα στην ουρά πάνω από 100 πλοίων που περιμένουν να ελλιμενιστεί στα λιμάνια της νότιας Καλιφόρνιας.

Απειλή η «μηδενική ανοχή» για τα κινεζικά λιμάνια

0Containers stackedΤην ανάσα της ετοιμάζεται να «κρατήσει» εκ νέου η εφοδιαστική καθώς τα νέα εκ Κίνας για την καταγραφή κρουσμάτων σε πόλεις-λιμάνια αυξάνονται και πληθύνονται.

Θα ανέβουν πριν πέσουν…

0koytiΘα ανέβουν πριν πέσουν... Ο λόγος για το κόστος των «κουτιών» που παρά τις όποιες προσπάθειες αποκλιμάκωσης οι ναύλοι τους παραμένουν σ ιστορικά υψηλά.

Στο «παιχνίδι» των logistics και η DP World

0DPWorldΣτρατηγικών επενδύσεων συνέχεια στον τομέα των logistics και γενικά της εφοδιαστικής.

«Ενοχλούν» οι επεκτάσεις στην εφοδιαστική

0koytiΗ πρώτη επίσημη καταγραφή αντιδράσεων από «κρίκο» της εφοδιαστικής για την επέκταση των δραστηριοτήτων των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων έγινε στην Βρετανία.

Λιμάνια: Τι αφήνει πίσω του το 2021- Προσδοκίες για το 2022

0Containers stackedΘεαματικές αλλαγές στον «τρόπο σκέψης» της παγκόσμιας εφοδιαστικής αφήνει «πίσω» του το 2021.

Η Omicron και το dwell fee penalty

0koytiΗ κρίση των καθυστερήσεων στα αμερικανικά λιμάνια φαίνεται ότι έχει «ρίξει άγκυρα για τα καλά» με τις καθυστερήσεις στην διακίνηση- διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων χθες στο λιμάνι του Λος Άντζελες να κυμαίνονται από 4 έως και 13 ημέρες.

Ρεκόρ TEU’s

0Containers stackedH διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι Tianjin της Βόρειας Κίνας έχει φτάσει συνολικά περισσότερα από 20 εκατομμύρια TEU’s φέτος, που αποτελεί ρεκόρ όπως ανέφερε το κρατικό πρακτορείο Xinhua.

Πάνω από 4.500 τραίνα…

0Kina trenoΠερισσότερα από 4.500 τραίνα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν διασχίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ Κίνας- Ευρώπης το 2021.

Η 2Μ ανταγωνίζεται «εαυτούς και αλλήλους»… Κοσμογονία στα logistics

Maersk MSC to Start 2M Alliance in January1Bolloré Africa Logistics εσείς... LF Logistics εμείς... Νέο-ναυπηγήσεις και αγορές second hand εσείς το ίδιο και εμείς... Στους κόλπους της «συμμαχίας» 2Μ φαίνεται να εξελίσσεται ένας πόλεμος μεταξύ των δύο ισχυρών πόλων της που ο ένας πασχίζει να ξεπεράσει τον άλλο.

Υπό σιδηροδρομική «πολιορκία»…

0MAERSK trainΥπό σιδηροδρομική «πολιορκία» βρίσκονται πλέον τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης με τις σιδηροδρομικές εταιρίες που τα πολιορκούν να ετοιμάζονται να δώσουν επί ελληνικού εδάφους «σκληρή μάχη».

Blank sailings…

0koytiBlank sailings μέχρι και τον Μάρτιο του 2022 και βλέπουμε...

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter