Παρ12272024

Last updateΠαρ, 27 Δεκ 2024 3pm

«Απειλή» για τα μικρά λιμάνια η «φρενίτιδα συνενώσεων»

Adani port home2

«Απειλή» για τα μικρά λιμάνια θεωρεί μερίδα αναλυτών ότι αποτελεί η «φρενίτιδα συνενώσεων» στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων που φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και το τρέχον έτος με τις μικρότερες εταιρίες να λαμβάνουν το λόγο. Και τούτο διότι οι μεγαλύτερες εταιρίες οι οποίες έχουν συνάψει «συμμαχίες» ήδη έχουν «τοποθετηθεί» σε λιμάνια στρατηγικής σημασίας για τα συμφέροντά τους στο πλαίσιο και της επιχειρούμενης καθετοποίησης του κοστολογίου διαμεταφοράς. Και δεν είναι μόνο αυτό.

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι και τα μικρότερα λιμάνια, που δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο μεγάλων λιμενικών πάροχων εξετάζουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συνεργασίες- συνέργιες ουσιαστικά για να επιβιώσουν της «επόμενης μέρας» των εξελίξεων που τρέχουν με πυραυλική ταχύτητα από το 2016 και εντεύθεν. Το ερώτημα που αναφύεται είναι αν τα λιμάνια που θα μείνουν εκτός πεδίων συνεργασίας θα επιβιώσουν όπως κατά αντιστοιχία εκκρεμεί η απάντηση αν θα επιβιώσουν οι «μικρές» ναυτιλιακές επιχειρήσεις διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο παρών παγκόσμιο σκηνικό.

Όπως και να έχει οι γνώμες, τουλάχιστον για τα λιμενικά δρώμενα διίστανται καθώς μία μερίδα αναλυτών υποστηρίζει ότι τα κόστη παροχής υπηρεσιών θα παίξουν προσεχώς σημαίνοντα ρόλο παρά το γεγονός ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις , τουλάχιστον για τα μεγάλα λιμάνια, τους επιτρέπει ευέλικτες πολιτικές σε συνάρτηση με τις διαθέσεις των «συμμαχιών» .

Τέλος στο πεδίο που φαίνεται πως συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία των αναλυτών είναι ότι οι «συμμαχίες» θα ασκήσουν φορτικά πιέσεις στα ανά τον κόσμο λιμάνια για μείωση των χρεώσεων σε υπηρεσίες καθώς τα μεγέθη τους πλέον τους επιτρέπουν άσκηση δυναμικών πολιτικών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter