Σαβ05182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Υπέρβαρα» εμπορευματοκιβώτια: Σε αναζήτηση διαφάνειας...

amversa 0054

Καθώς έχει προσδιοριστεί η ενεργοποίηση του νέου κανονιστικού πλαισίου Safety of Life at Sea (SOLAS) από την 1η Ιουλίου φέτος οι συζητήσεις για τις επιπτώσεις του εν λόγω πλαισίου καλά κρατούν και ιδιαίτερα εκείνες που εστιάζουν στην «διαφάνεια». Να σημειωθεί ότι η FEPORT έθεσε το θέμα δημιουργίας ενός βασικού πλαισίου (guidelines) με στόχο να προστατευθούν τα μέλη της αλυσίδας των logistics αλλά και να απαληφθούν τυχόν στρεβλώσεις. Ουσιαστικά οι συζητήσεις επί τεχνικού επιπέδου καλά κρατούν με μία μερίδα αναλυτών να υποστηρίζει ότι οι εφαρμογές της σύγχρονης τεχνολογίας μπορούν να δώσουν λύση σε ένα θέμα μείζονος σημασίας για την ασφάλεια τόσο του ανθρώπινου δυναμικού που εμπλέκεται στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων όσο και των πλοίων αλλά και των άλλων μέσων μεταφοράς στην ξηρά.

Σχετικά πρόσφατα αξίζει να σημειωθεί στο πλαίσιο ειδικών εκθέσεων που συνέβησαν στα τέλη του περασμένου έτους οι τεχνολογικές προτάσεις για το εν λόγω θέμα ήταν κάτι παρά πάνω από παρούσες σε βαθμό που ήταν αδύνατο να διαλάθουν της προσοχής των υψηλόβαθμων και ειδικά εντεταλμένων στελεχών ναυτιλιακών εταιριών, λιμενικών εγκαταστάσεων αλλά και όλης της αλυσίδας των logistics.

Μία άλλη παράμετρος πάντως αφορά στο κόστος υλοποίησης του πλαισίου από την 1η Ιουλίου αλλά και της υιοθέτησης των τεχνολογικών προτάσεων πέραν και των άλλων νομικών και ασφαλιστικών συνεπειών που μπορεί να προκληθούν από «υπέρβαρα» εμπορευματοκιβώτια.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter