Τοποθετούνται οι μεγάλες συμμαχίες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015 11:56
Συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς οι τοποθετήσεις των μεγάλων συμμαχιών σε στρατηγικής σημασίας λιμάνια ανά τον κόσμο. Τελευταία έγινε γνωστό ότι η 2Μ «τοποθετήθηκε» στα λιμάνια της Μάλτας γεγονός που αποτελεί ένα βήμα το οποίο εν πολλοίς προδικάζει για τις εξελίξεις στη Μεσόγειο.
Την ίδια στιγμή σε εθνικό επίπεδο οι αντοχές των υποψήφιων επενδυτών εξακολουθούν να «δοκιμάζονται» καθώς ναι μεν ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ έχει γνωστοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους ότι προχωράει, ναι δε δεν ορίζεται η ημερομηνία διεξαγωγής της β' και ουσιαστικής φάσης των δεσμευτικών προσφορών η οποία σύμφωνα με διαρροές και πληροφορίες τοποθετείται κάπου στον Σεπτέμβρη του τρέχοντος έτους.
Ωστόσο την παρούσα φάση με άγνωστο x τις εξελίξεις στην οικονομία, το ενδεχόμενο αυτός ο ορίζοντας να παραταθεί, δημιουργεί κινδύνους όχι τόσο για τη συνέχιση του διαγωνισμού καθώς υπάρχει νομικό και κοινοτικό δεδομένο αλλά για να χαθεί το περίφημο momentum καθώς όπως προαναφέρθηκε οι συμμαχίες τοποθετούνται στρατηγικά. Να σημειωθεί ότι βουλγαρικά αλλά και ρουμανικά λιμάνια , δηλαδή δύο χωρών που βρίσκονται στην ΕΕ ήδη έχουν βολιδοσκοπήσει τις μεγάλες συμμαχίες γεγονός που εκτιμάται ως αντιπρόταση στις ελληνικές καθυστερήσεις.
Να σημειώσουμε ότι τόσο τα ρουμανικά όσο και τα βουλγαρικά λιμάνια διαθέτουν άψογες σιδηροδρομικές καλύψεις ενώ σε επίπεδο Βαλκανίων όπως κατ' επανάληψη έχει αναφέρει το TheSeaNation, εξελίσσεται οργασμός ανάπτυξης στα σιδηροδρομικά δίκτυα με κινεζικές επενδύσεις με προφανή στόχο.
Το ερώτημα παραμένει. Θα υπάρξουν και νέες παλινωδίες αναφορικά με τον διαγωνισμό του ΟΛΠ ή η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ θα προσδιορίσει επισήμως την φάση του διαγωνισμού κλείνοντας ουσιαστικά και τυπικά το θέμα το οποίο το τελευταίο διάστημα έχει αναδυθεί ως προς την εξέλιξη του διαγωνισμού και το ενδεχόμενο αμφισβήτησης της ρότας που έχει πάρει αυτός από μερίδα της κυβέρνησης.