Σαβ11232024

Last updateΣαβ, 23 Νοε 2024 4pm

Δύο ακόμη κρουαζιερόπλοια παράγγειλε η MSC Cruises

0msc 600

Η MSC Cruises έθεσε παραγγελία για δύο ακόμη κρουαζιερόπλοια που κινούνται με ΥΦΑ στα ναυπηγεία Chantiers de l'Atlantique.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση τα δύο πλοία - που επί του παρόντος αναφέρονται ως World Class 3 και 4 - έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2026 και το 2027. Υπάρχει μια επιλογή για ένα πέμπτο πλοίο.
Επιπλέον, τα νέα πλοία παγκόσμιας κλάσης θα είναι έτοιμα για μια σειρά εναλλακτικών καυσίμων, συμπεριλαμβανομένου του βιοσυνθετικού μεθανίου και της πράσινης μεθανόλης. Θα διαθέτουν επίσης συνδεσιμότητα plug-in στην ξηρά για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στο λιμάνι και άλλο ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό επί του πλοίου για περαιτέρω μείωση των εκπομπών.
Ο Pierfrancesco Vago, εκτελεστικός πρόεδρος της MSC Cruises, δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που συνεχίζουμε την 20ετή συνεργασία μας με την Chantiers de l'Atlantique, με την οποία έχουμε ήδη κατασκευάσει 18 πλοία με το 19ουπό κατασκευή. Το World Class είναι ένα πραγματικά καινοτόμο πρωτότυπο και μαζί κατασκευάζουμε μερικά από τα πιο προηγμένα πλοία στον κόσμο. Δεσμευόμαστε να ερευνήσουμε και να επενδύσουμε σε μελλοντικές περιβαλλοντικές τεχνολογίες μόλις αυτές καταστούν διαθέσιμες, για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να προχωράμε στο ταξίδι μας για την απαλλαγή από τον άνθρακα για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050».
Ο Laurent Castaing, γενικός διευθυντής της Chantiers de l'Atlantique πρόσθεσε: "Σε μια δύσκολη στιγμή για την ευρωπαϊκή ναυπηγική βιομηχανία, η MSC Cruises έχει δείξει την εμπιστοσύνη της στις ικανότητες και τις δεξιότητές μας με αυτή τη σειρά. Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στην MSC Cruises για την ανανεωμένη εμπιστοσύνη της σε αυτή την κρίσιμη στιγμή. Επιπλέον, η MSC Cruises, επιδιώκοντας πάντα να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των πλοίων της γρήγορα και σημαντικά, έχει αποδεχθεί ένα σημαντικό ασφάλιστρο κόστους για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης αυτών των νέων πλοίων, τα οποία, σύμφωνα με τον δείκτη EEDI του ΙΜΟ, θα εκπέμπουν 50% λιγότερο CO2 από το σημείο αναφοράς του ΙΜΟ του 2008.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter