Παρ12272024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Στροφή στους νέους…

0msc 600

Στις νεαρότερες ηλικίες των επιβατών που πραγματοποιούν κρουαζιέρες με τα πλοία της έστρεψε το ενδιαφέρον της η MSC Cruise. Η εταιρία ανακοίνωσε την επέκταση του προγράμματος Young and Teen σε όλο το στόλο της, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου πρωτότυπου μουσικού βίντεο εφήβων της MSC Cruises αφιερωμένο στο Ocean Cay MSC Marine Reserve. Το Young and Teens Club σε όλα τα πλοία της MSC Cruises θα έχει διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και οκτώ ώρες καθημερινής ζωντανής ψυχαγωγίας από τις 15 Νοεμβρίου 2023. Οι επισκέπτες ηλικίας 12-17 ετών θα έχουν πρόσβαση σε εγκαταστάσεις εξοπλισμένες με κονσόλες, παιχνίδια και τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας.
Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμες οργανωμένες δραστηριότητες, όπως αθλήματα, ψυχαγωγία σε υδάτινο πάρκο και δείπνο για μικρούς επισκέπτες και εφήβους. Θα υπάρχει ένα διαφορετικό τηλεπαιχνίδι για εφήβους κάθε βράδυ, ακολουθούμενο από μια ντίσκο εφήβων.
Η MSC Cruises εισήγαγε επίσης ένα πρωτότυπο μουσικό βίντεο εφήβων που είναι αφιερωμένο στο Ocean Cay MSC Marine Reserve. Το "Ocean Cay: A cabin 12006 story" διαθέσιμο στο YouTube περιλαμβάνει τον σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Merrick Hanna, ο οποίος έχει συνολικά 47 εκατομμύρια ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μαζί με τη Sophie Santella, τον Ralphy Perdomo και τον Ιταλό σταρ του διαδικτύου Sespo. Το πρωτότυπο τραγούδι με τίτλο "Ocean Cay" γράφτηκε και παράχθηκε από τον Riccardo Scire και είναι προσβάσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες της MSC Cruises, συμπεριλαμβανομένων των Instagram και TikTok.
Ο Matteo Mancini, ανώτερος διευθυντής ψυχαγωγίας νέων στην MSC Cruises, δήλωσε: «Ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός νεαρών επισκεπτών και εφήβων στα πλοία μας μας οδηγεί φυσικά να ακολουθήσουμε τις τάσεις που αγαπούν περισσότερο. Η MSC Cruises τους προσφέρει αξέχαστες διακοπές 360 μοιρών που ξεκινούν από το σπίτι με το πρωτότυπο ψυχαγωγικό μας περιεχόμενο στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνεχίζουν εν πλω με τις δραστηριότητές μας που διοργανώνονται από το Young and Teens Club και συνεχίζονται μετά την κρουαζιέρα, χάρη στους ίδιους τους εφήβους που γίνονται οι ψηφιακοί δημιουργοί και πρεσβευτές μας. Όταν οι άνθρωποι μας ρωτούν γιατί η MSC Cruises έχει βραβευτεί διεθνώς ως "καλύτερη γραμμή κρουαζιέρας για οικογένειες" ‘ολα αυτά τα χρόνια, η απάντηση είναι απλή: ακούμε τους νεαρούς επισκέπτες μας και χτίζουμε την αφοσίωσή τους. Το πρωτότυπο ψυχαγωγικό περιεχόμενο της MSC Cruises, που παράγεται από το τμήμα νεολαίας μας, ξεπέρασε τις 11,9 εκατομμύρια επισκέψεις στο διαδίκτυο, τις 64 εκατομμύρια εμφανίσεις και πάνω από 4 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις μεταξύ νεαρών επισκεπτών και εφήβων μέσω των επίσημων hashtags #mscteens #cabin12006».
Ο Steve Leatham, επικεφαλής ψυχαγωγίας της MSC Cruises, πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ σε επαφή με τις τάσεις και τις απαιτήσεις του νεανικού και εφηβικού κοινού, των πιο περιπετειωδών επισκεπτών μας. Επενδύουμε ενεργά σε κορυφαίο υλικό και λογισμικό για να τους ψυχαγωγήσουμε, να τους ενθουσιάσουμε και να τους εμπλέξουμε με τρόπους που μπορούν μόνο να φανταστούν. Γνωρίζουμε επίσης ότι το ισχυρό περιεχόμενο πρεσβευτών στο διαδίκτυο είναι ένας τρόπος να επιτρέψουμε στην εμπειρία των διακοπών να ξεκινήσει πριν από την άφιξη και να συνεχιστεί πολύ αργότερα για τους πιο φανατικούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter