Πεμ11212024

Last updateΠεμ, 21 Νοε 2024 6pm

COVID-19: Ουδέν κακόν αμιγές καλού…

0GenovaΕνώ ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αν θα είναι ο φετινός Αύγουστος ή ο Σεπτέμβριος ο μήνας επανεκκίνησης των πλόων για τις μεγάλες εταιρίες της κρουαζιέρας πλοία των οποίων έχουν ρίξει άγκυρα λόγω κορωνοϊού οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις νεότευκτων ήρθαν την «κατάλληλη στιγμή».

«Επιχείρηση» πληρώματα

0guangzhou portΕπιχειρήσεις επαναπατρισμού των πληρωμάτων τους έχουν ξεκινήσει μεγάλες εταιρίες της κρουαζιέρας πλοία των οποίων παραμένουν διάσπαρτα σε όλο τον κόσμο.

Μηνιαία «αιμορραγία» λόγω COVID-19

0GenovaΜπορεί τα στοιχήματα να έχουν ήδη τεθεί για το πότε χρονικά θα επανέλθει ο τομέας της κρουαζιέρας αλλά οι ειδικοί αναλυτές εστιάζουν σε ένα άλλο ζήτημα.

Ιούνιο- Ιούλιο και βλέπουμε…

0GenovaΤο καλοκαίρι «ατενίζουν» υψηλόβαθμα στελέχη της κρουαζιέρας τα οποία έχουν υποχρεωθεί μέρα με την μέρα να αναπροσαρμόζουν τους χρόνους «αδρανείας» των στόλων τους ελέω της πανδημίας.

COVID-19: Απώλειες δις δολαρίων για την κρουαζιέρα

0carnivals mardi grasΚοντά στα 3 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο κάθε μήνα ανενεργού δράσης είναι η ζημία που έχει υπολογίσει «χονδρικά» η Carnival εξ αιτίας του κορωνοϊού.

Οι επιπτώσεις στον κλάδο της κρουαζιέρας από τον COVID-19

Φώτιος Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

0GenovaΤο ερώτημα που προκύπτει είναι όταν τελειώσει αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργήσει η πανδημία και ο κόσμος αρχίσει να ηρεμεί πόσο γρήγορα θα νιώσει ασφαλής, ώστε να αρχίσει ταξιδεύει και πάλι.

Covid-19: «Χαριστική βολή» στην κρουαζιέρα η διακοπή αεροπορικών συνδέσεων

0horizonΤις μεγαλύτερες ζημίες στην ιστορία τους αναμένεται να καταγράψουν φέτος οι εταιρίες που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων ως «παρενέργεια» από την επέλαση του Covid-19.

10 Χρόνια Από Την Άρση Του Καμποτάζ: Ανάλυση της διαΝΕΟσις για την αγορά κρουαζιέρας

0kroyazieroploioΤο 2010 και το 2011 το ελληνικό κράτος προσπάθησε με δύο νόμους να μεταρρυθμίσει την αγορά της κρουαζιέρας μέσω της λεγόμενης "άρσης του καμποτάζ".

Κρουαζιέρα: «Κοντράρει» την Βαρκελώνη ο Πειραιάς…

krouaziera OLPΕνώ ο Πειραιάς απολείπεται μίας προβλήτας (4ης) για να καταλάβει μία από τις τρείς πρώτες θέσεις των εμπορικών λιμένων της Ευρώπης μία άλλη προβλήτα, τα έργα της οποίας ξεκίνησαν χθες, «απειλεί» την πρωτοκαθεδρία των Ισπανικών λιμένων στην κρουαζιέρα.

Κρουαζιέρα: Στο μικροσκόπιο και πάλι θέματα διαχείρισης κινδύνων;

0ντιπρινσΈνα νέο κύκλο συζητήσεων σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων, και όχι μόνο, ενδέχεται να πυροδοτήσουν οι επισημάνσεις Ιάπωνα λοιμωξιολόγου που ανέβηκε στο κρουαζιερόπλοιο Diamond Princess και κατήγγειλε με δριμύτητα την «χαώδη κατάσταση» στην διαχείριση της κρίσης του Covid-19 επί του πλοίου που ετέθη σε καραντίνα στο λιμάνι της Γιοκοχάμα.

Σαράντα ένα εκατομμύρια επιβάτες στον… ορίζοντα

0kroyazieroploioΜε ορίζοντα το 2027 ο στόλος των κρουαζιερόπλοιων , και με βάση τα μέχρι ώρας γνωστά στοιχεία από τα orderbooks θα αριθμεί 520 πλοία και σύμφωνα με εκτιμήσεις το annual global passenger capacity θα αγγίζει τα 41 εκατομμύρια επιβάτες.

Εικοσιπέντε νεότευκτα κρουαζιερόπλοια στην ενεργό δράση

0carnivals mardi grasΕικοσιπέντε νεότευκτα κρουαζιερόπλοια όλων των μεγεθών θα περάσουν μέσα στο τρέχον έτος στην ενεργό δράση.

«Πρόσω ολοταχώς» η κρουαζιέρα στην Ελλάδα

krouaziera OLPΘετική είναι η αποτίμηση και της περσινής χρονιάς για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα σύμφωνα με τα στοιχεία από ελληνικά λιμάνια-προορισμούς που δημοσιοποίησε η ΕΛΙΜΕ με το λιμάνι του Πειραιά να βρίσκεται στην κορυφή για δέκατη συνεχή χρονιά .

38.000 κρεβάτια…

0carnivals mardi grasΚοντά στα 38.000 κρεβάτια εκτιμάται ότι θα προστεθούν συνολικά στον ξενοδοχειακό τομέα του στόλου της κρουαζιέρας με την είσοδο πάνω από 25 νεότευκτών κρουαζιερόπλοιων φέτος.

Μια «συναρπαστική» δεκαετία

0Kapitaen Nicole LangoschΜια «συναρπαστική» δεκαετία «έκλεισε» απόψε ο τομέας της κρουαζιέρας με τον παγκόσμιο στόλο από τα 281 πλοία του 2010 να ξεπερνά τα 400 το 2019 και τα βιβλία παραγγελιών γεμάτα για παραδόσεις νεότευκτων ως το 2027.

Χρονιά ρεκόρ το 2019 για την expedition cruise market

0nat geo enduranceΉταν μία χρονιά ρεκόρ για την expedition cruise market το 2019. Νέα πλοία, νέες προτάσεις για το «ειδικό επιβατικό κοινό» που διπλασιάστηκε, νέες προσεγγίσεις, περισσότερη πολυτέλεια αλλά και μεγαλύτερη ασφάλεια.

Κρουαζιέρα :Με πέντε drydocking «κλείνει» η χρονιά

010 ντοκΜε πέντε drydocking για αντίστοιχο αριθμό κρουαζιερόπλοιων «κλείνει» η χρονιά για τις ναυπηγικές μονάδες που έχουν αποκτήσει «εξειδίκευση» στην αναμόρφωση των εσωτερικών χώρων αλλά και την επιμήκυνση κρουαζιερόπλοιων.

Κρουαζιέρα: Στον ορίζοντα οι… νέοι

0ποταμΘεαματική μεταστροφή στις πολιτικές προσέγγισης του πελατειακού δυναμικού της κρουαζιέρας παρατηρείται και στον τομέα των ποτάμιων κρουαζιέρων.

Χρονιά ορόσημο το 2020 για τις ποτάμιες κρουαζιέρες

0ποταμΜετά τις κρουαζιέρες περιπέτειας οι ποτάμιες κρουαζιέρες «αναδύονται» στον ορίζοντα του τομέα της παγκόσμιας κρουαζιέρας που γνωρίζει πρωτόγνωρη ανάπτυξη. Το προσεχές έτος αναμένεται να είναι χρονιά ορόσημο για τις ευρωπαϊκές ποτάμιες κρουαζιέρες καθώς επιχειρήσεις που διατηρούν στόλο ποταμόπλοιων εισέρχονται σε νέες παραγγελίες για σκάφη με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και κυρίως με υβριδικά συστήματα πρόωσης κατ αναλογία αυτού που συμβαίνει με τα κρουαζιερόπλοια περιπέτειας.

Το μέγεθος… μετράει

0MeinSchiffΤελικώς το μέγεθος μετράει για την... κρουαζιέρα. Τα υπό κατασκευή ευρισκόμενα στις ναυπηγικές κλίνες κρουαζιερόπλοια στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι πλοία με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες σε επιβάτες άρα και μεγέθους ενώ σε αυτά πρέπει να προστεθούν και οι υπό επιμήκυνση παλαιότερες μονάδες στις οποίες προστίθενται χώροι ενδιαίτησης και ψυχαγωγίας.

«Βάζει φωτιά» στα orderbooks το innovation

0ΝαζέρΧάρη στην «καινοτομία» τα βιβλία παραγγελιών των ναυπηγικών μονάδων στην Ευρώπη αλλά και της «σειράς» των drydocks θα διατηρούν ένα σημαντικό αριθμό εγγραφών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter