Η Ισπανία και η Τουλόν…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020 07:56
Τη «σφραγίδα» της στην μεσογειακή κρουαζιέρα έβαλε η Ισπανία, η οποία διατηρεί «κλειστά» τα λιμάνια της για κρουαζιερόπλοια, την οποία και «προσυπέγραψε» η Γαλλία παρέχοντας στην Τουλόν «καταφύγιο» για «άνεργα» κρουαζιερόπλοια.
Η απόφαση της Ισπανίας χαρακτηρίζεται από αναλυτές του τομέα της κρουαζιέρας ιδιαίτερα σημαντική καθώς η Μεσογειακή κρουαζιέρα στη Δυτική πλευρά έχει κύριο σημείο αναφοράς τα Ισπανικά λιμάνια. Με την Ιταλία να αναμένει τις εξελίξεις καθώς τα λιμάνια της είναι αφετηρίες για κρουαζιέρες στη Δυτική Μεσόγειο το ερώτημα για το αν η φετινή σεζόν θα «θυσιαστεί» λόγω της πανδημίας παραμένει δεδομένου ότι και στην Ανατολική Μεσόγειο τα πράγματα δεν είναι εξ ίσου καλά. Στην περιοχή το άνοιγμα των ελληνικών λιμανιών επί της ουσίας αποτελεί «αχτίδα αισιοδοξίας» και τίποτα περισσότερο καθώς είναι γνωστό ότι ελάχιστες εταιρίες έχουν επιλέξει τον Πειραιά για home port. Στο πεδίο της Ανατολικής Μεσογείου με την Γερμανική ταξιδιωτική οδηγία για την Τουρκία να είναι σε ισχύ ουσιαστικά «εξανεμίζεται» ένα σημαντικό ποσοστό τουριστών που θα επέλεγαν να κάνουν κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο και το Αιγαίο συνδυάζοντας τις δύο ηπείρους ενώ το άνοιγμα των διεθνών πτήσεων δεν αναμένεται να προσφέρει πελατειακό δυναμικό. Οι ίδιοι αναλυτές σημειώνουν ότι το «σπρώξιμο» των ημερομηνιών έναρξης των κρουαζιέρων έχει προβληματίσει ένα μεγάλο μέρος του πελατειακού δυναμικού των εταιριών που τώρα, σύμφωνα με τα στοιχεία, αρχίζει να προσανατολίζεται στα προγράμματα του 2021 για λόγους που πλέον είναι εξόφθαλμα προφανείς.