Κυρ11242024

Last updateΚυρ, 24 Νοε 2024 11am

Ευρωπαϊκά Ναυπηγεία: «Ζωτικός αιμοδότης» τα νεότευκτα κρουαζιερόπλοια

Fincantieri shipyards

Μπορεί τα βιβλία παραγγελιών των ναυπηγικών μονάδων ανά τον κόσμο να απασχολούν τους αναλυτές για τις τάσεις, τις ναυλαγορές και το υπερβάλλον τονάζ αλλά στον τομέα της κρουαζιέρας το συγκλίνον συμπέρασμα παραμένει ένα. Τα υπό κατασκευή νεότευκτα κρουαζιερόπλοια αποτελούν τον «ζωτικό αιμοδότη» των Fincantieri, Meyer Werft και STX France.

Πρόσφατα το “theseanation” είχε παρουσιάσει στοιχεία για τον υπό παραγγελία ευρισκόμενο στόλο στοιχεία για τον οποίο αποτελούν αντικείμενο συζητήσεων στην διοργάνωση της Seatrade EU στο Αμβούργο.

Οι παραγγελίες που έχουν τεθεί δημιουργούν νέες «κλάσεις» με τους νηογνώμονες και τους ναυπηγούς να δίνουν μία νέα προοπτική στην ενσωμάτωση των τελευταίων λέξεων από τεχνολογικής, εξοπλιστικής και κατασκευαστικής άποψης με το κόστος όμως κατασκευής να έχει ανέλθει σε δυσθεώρητα ύψη σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.

Οι κατασκευές που μπορεί να φιλοξενήσουν ως και 3.000 επιβάτες σε υπερπολυτελή περιβάλλοντα, όπως αναφέρθηκε, απαιτούν και νέους σχεδιασμούς ασφαλείας για την διαχείριση των επιβατών σε «ώρα κρίσης» αλλά και απαιτούν πλέον από τις κατά τόπους (λιμενικές) αρχές αντίστοιχα σχέδια αντιμετώπισης κρίσεων.

Όπως ανέφεραν τεχνικοί εμπειρογνώμονες έχουν γίνει άλματα σε θέματα πρόωσης των κρουαζιερόπλοιων που επιτρέπουν ευκολότερα το χειρισμό τους , όπως επίσης και συστήματα σταθεροποίησης για να μην ενοχλούνται από κυματισμούς οι επιβάτες.

Σημαντική τέλος παράμετρος- συμπέρασμα που εξάγεται από το ναυπηγικό τομέα είναι ότι ένας άλλος τομέας, αυτός των ρυμουλκών-ναυαγοσωστικών, επίσης εκσυγχρονίζεται αφού τόσο ο εμπορικός στόλος όσο και ο επιβατηγός έχει εντάξει γιγάντια πλοία που απαιτούν ιπποδυνάμεις και δυνατότητα χειρισμών σε ακραίες καιρικές και όχι μόνο συνθήκες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter