Νωρίτερα από ποτέ, η νέα επικοινωνιακή στρατηγική της Ελλάδας για την τουριστική περίοδο 2014- 2015
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014 17:31
Την επικοινωνιακή στρατηγική της τουριστικής περιόδου 2014- 2015 παρουσίασαν σήμερα σε ειδική εκδήλωση, ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού, η οποία για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται τόσο νωρίς.
Με στοχευμένη τουριστική προβολή σε αγορές- στόχους του εξωτερικού, με έμφαση στα εργαλεία του διαδικτύου αλλά και στις ανάγκες των επισκεπτών της χώρας, το ΥΠΟΤ φιλοδοξεί να γίνει η Ελλάδα παράδεισος φιλοξενίας για τους επισκέπτες της, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη από το βήμα της σημερινής παρουσίασης.
Αφού πραγματοποίησε έναν απολογισμό του έργου του ΥΠΟΤ, που συμπληρώνει δυο χρόνια ζωής με τη νέα του μορφή, η κ. Κεφαλογιάννη υπογράμμισε ότι, με αίσθημα ευθύνης, συνεχίζει το έργο που ξεκίνησε η παρούσα πολιτική ηγεσία με στόχο την προσέλκυση περισσότερων τουριστών.
Για τη νέα χρονιά, η Ελλάδα αναμένεται να προσελκύσει 20 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ αν σε αυτούς προστεθούν και οι επισκέπτες της κρουαζιέρας, το νούμερο θα φτάσει τα 22 εκατομμύρια, όπως ανάφερε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς. Αναλύοντας τις δράσεις μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει η Ελλάδα και για την επόμενη τουριστική περίοδο, ο κ. Λειβαδάς, εστίασε, μεταξύ άλλων, στην ενδυνάμωση των αγορών της Κίνας, της Ρωσίας αλλά και της Βραζιλίας, πέραν των παραδοσιακών.
Πηγή: ΑΠΕ