Πεμ12052024

Last updateΤετ, 04 Δεκ 2024 10pm

Logistics: «Αλλάζει» η βασική φιλοσοφία βάσει νομοσχεδίου

cosco-olp-provlita

Μικρότερες διαδρομές, μικρότερο κόστος στη διασπορά προϊόντων άρα και μείωση των τελικών τιμών για τον καταναλωτή. Αυτή φαίνεται από τα πρώτα στοιχεία να είναι η φιλοσοφία που διαπνέει το νομοσχέδιο για την αναδιαμόρφωση του «χάρτη» των logistics που παρουσιάστηκε νωρίτερα σήμερα από τους υπουργούς Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και Ανάπτυξης κ. Κωστή Χατζηδάκη.


«Κομβικό»- πρωταγωνιστικό ρόλο πρόκειται να διαδραματίσουν τα εμπορευματικά κέντρα σε Θριάσιο και Θεσσαλονίκη ενώ εξ ίσου πρωταγωνιστικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα από μία πολιτική προσέλκυσης επενδύσεων αλλά και από την «δρομολογημένη» ιδιωτικοποίησή της.
Κομβικό ρόλο διαδραματίζουν και τα λιμάνια ενώ δίνεται για πρώτη φορά η αρμοδιότητα στους δήμους να χωροθετήσουν σημεία προσωρινής συγκέντρωσης των φορτίων. Να σημειωθεί ότι στο παρελθόν το εν λόγω θέμα είχε αποτελέσει αντικείμενο συζητήσεων σε τοπικές κοινωνίες καθώς αυτοδιοικήσεις και διοικήσεις λιμένων είχαν «περιεργαστεί» τις δυνατότητες ανάπτυξης cluster που όμως δεν μπορούσαν να υλοποιηθούν καθώς δεν υφίστατο το νομικό υπόβαθρο.
Και οι δύο υπουργοί από την δική τους οπτική γωνία παρουσίασαν τα όσα θετικά θα προκύψουν για τις συνδυασμένες μεταφορές από το εν λόγω νομοσχέδιο ενώ δεν παρέλειψαν να σημειώσουν και την χρονική συγκυρία που επιχειρείται η αλλαγή στη φιλοσοφία των logistics.
Τέλος εξισώνονται οι όροι δόμησης των αποθηκευτικών χώρων και με τα βιομηχανικά κτίρια, απλοποιείται το πλαίσιο για την αδειοδότηση κέντρων αποθήκευσης, θεσπίζεται η αστική μεταφορά και δίδεται, όπως προαναφέρθηκε, η αρμοδιότητα στους δήμους να χωροθετήσουν σημεία προσωρινής συγκέντρωσης των φορτίων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter