Ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» 2015
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2016 10:36
Με τη βραβευση του κ. Τζώρτζη Κουτσολιούτσου ως «Επιχειρηματία της Χρονιάς» 2015 ολοκληρώθηκε η διαδικασία του διαγωνισμού της ΕΥ για τον Ελληνα «Επιχειρηματία της Χρονιάς» 2015. Οι τέσσερις επιχειρηματίες που διακρίθηκαν στις επιμέρους κατηγορίες, βραβεύθηκαν και διεκδίκησαν τον τίτλο του Ελληνα «Επιχειρηματία της Χρονιάς» 2015, σε επίσημη τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016.
O νικητής θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο "World Entrepreneur Οf The Year" στο Monte Carlo τον Ιούνιο του 2016.
Οι υποψήφιοι επιχειρηματίες που διακρίθηκαν για το επιχειρηματικό τους πνεύμα, τον στρατηγικό προσανατολισμό, την πρωτοποριακή σκέψη και τον κοινωνικό αντίκτυπο της δραστηριότητάς τους επελέγησαν από την ανεξάρτητη εννεαμελή Κριτική Επιτροπή, υπό την προεδρία του κ. Σπύρου Θεοδωρόπουλου, Διευθύνοντος Συμβούλου της Chipita A.E. και Ελληνα «Επιχειρηματία της Χρονιάς» 2011.
Oι νικητές στις επιμέρους κατηγορίες του Ελληνα «Επιχειρηματία της Χρονιάς» 2015 ήταν:
Αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας
Νικόλαος Γουλής, Διευθύνων Σύμβουλος, e-Travel Α.Ε. (pamediakopes.gr)
Διεθνώς αναπτυσσόμενος επιχειρηματίας
Γεώργιος Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, FF Group (Folli Follie Group)
Δυναμικά αναπτυσσόμενος επιχειρηματίας
Ιωάννης Τσερέπας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Lariplast Α.Ε.Β.Ε
Πρωτοπόρος επιχειρηματίας
Ελένη Πολυχρονοπούλου, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥ Ελλάδας κ. Παναγιώτης Παπάζογλου, επισήμανε ότι «οι υποψηφιότητες για τον φετινό διαγωνισμό για τον Ελληνα «Επιχειρηματία της Χρονιάς» 2015, ήταν πραγματικά εντυπωσιακές, κάνοντας εξαιρετικά δύσκολο το έργο της Κριτικής Επιτροπής.
Με τη διοργάνωση αυτή, τιμούμε τους έλληνες επιχειρηματίες που σε δύσκολες συνθήκες τολμούν, αγωνίζονται και ξεχωρίζουν, αναδεικνύουμε τον πρωταρχικό ρόλο της επιχειρηματικότητας στην εθνική προσπάθεια εξόδου από την κρίση και στέλνουμε ένα μήνυμα στο εξωτερικό ότι η Ελλάδα αλλάζει, ξεπερνά τα προβλήματα του παρελθόντος, καινοτομεί και δημιουργεί ένα νέο θετικό αφήγημα».
Πηγή: www.tovima.gr