Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το εφαρμοσμένο σεμινάριο για τις εξαγωγές στο BΕΠ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 07 Απριλίου 2015 16:14
Με αμείωτο ενδιαφέρον παρακολούθησαν οι συμμετέχοντες το 4ωρο εφαρμοσμένο σεμινάριο για τις εξαγωγές που πραγματοποιήθηκε στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά, σε συνεργασία με την εταιρεία Manager΄s Office, την Μεγάλη Δευτέρα. Το σεμινάριο είναι το πρώτο από μία σειρά δωρεάν σεμιναρίων που προγραμμάτισε το Επιμελητήριο για τα μέλη του. Τους εισηγητές-στελέχη της συνδιοργανώτριας εταιρίας ευχαρίστησε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, κος Ανδριανός Μιχάλαρος, ο οποίος απευθυνόμενος στους συμμετέχοντες τόνισε ότι το Επιμελητήριο θα είναι δίπλα τους και θα παράσχει κάθε δυνατή στήριξη, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, και τους παρότρυνε να συνεχίσουν να αγωνίζονται και να κάνουν σωστά αυτό που γνωρίζουν, δηλαδή να παράγουν καλά, ανταγωνιστικά προϊόντα.
Το θέμα «Εφαρμοσμένη ανάπτυξη σε ξένες αγορές-Εξαγωγές» ανέπτυξε ο κος Γεώργιος Δερμεντζόγλου, ο οποίος ανέφερε ότι το άνοιγμα σε ξένες αγορές προϋποθέτει στρατηγική και μεθοδευμένες κινήσεις καθώς και ενηλικίωση του κάθε υποψήφιου πελάτη πριν το τελικό deal.
Με εξαιρετικά παραστατικό τρόπο ανέπτυξε τα βήματα της στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει ο ενδιαφερόμενος (pre sales, sales, ordering+cross selling, after sales) και αναφέρθηκε στην B2B πώληση (διαδικασίες ανάπτυξης, μεθοδολογίες, εργαλεία marketing, διαχείριση πελατών, διοίκηση προσωπικού πωλήσεων, back office πωλήσεων, κλπ.).
Ο κος Δημοσθένης Μπρούσαλης αναφέρθηκε στις πολλές απαραίτητες προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ένα προϊόν για να είναι ανταγωνιστικό στις σύγχρονες αγορές, μία εκ των οποίων είναι το marketing, εργαλείο του οποίου είναι το branding, που περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν την εμπορική ταυτότητα του προϊόντος. Παρουσίασε πολλά παραδείγματα και επεσήμανε ότι η δημιουργία και διάχυση ενός brand απαιτεί μελετημένη στρατηγική, επιμονή, χρόνο και λίγα χρήματα. Η σωστή λειτουργία του, είπε, οδηγεί στην ανάπτυξη και την επιτυχή πορεία της επιχείρησης στις αγορές.
Οι εισηγητές συζήτησαν με τους συμμετέχοντες και απάντησαν σε ερωτήσεις και διευκρινίσεις.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία Manager΄ s Office δραστηριοποιείται στην Ευρώπη (Αγγλία, Γερμανία, Βουλγαρία, Κύπρο, κλπ.), Ρωσία, Λατινική Αμερική, ΗΠΑ, Ασία (ΗΑΕ, κλπ.)