Βρετανία: Τέθηκαν σε ισχύ οι διεθνείς κανόνες ασφαλείας για τα ταχύπλοα σκάφη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Αυγούστου 2021
Οι διεθνείς κανόνες σχετικά με τα επίπεδα ασφάλειας για High Speed C (HSC) τίθενται σε ισχύ σύμφωνα με το δίκαιο του Ηνωμένου Βασιλείου.
«Επιστρατεύουν» ακόμη και τα... bulkers
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Αυγούστου 2021
Σημεία των καιρών... Είναι τέτοια η ζήτηση για την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων ώστε οι φορτωτές έχουν φτάσει να... «επιστρατεύσουν» ακόμη και πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου για την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Ξεκίνησε το «ντόμινο»…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 16 Αυγούστου 2021
«Ξεκίνησε» το φαινόμενο του «ντόμινο» στα Κινεζικά λιμάνια καθώς το terminal του Ningbo είναι «κλειστό» για έκτη συνεχή ημέρα ελέω της επέλασης της μετάλλαξης «δέλτα».
«Μπούκωσαν» LA και Long Beach
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 16 Αυγούστου 2021
Συνολικά, 65 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονταν αρόδο στα λιμάνια του Λος Άντζελες ή του Λονγκ Μπιτς την Κυριακή.
Στα logistics "στοχεύει" η ΟΛΘ Α.Ε.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΘ
- Δημοσιεύτηκε στις 16 Αυγούστου 2021
Να ισχυροποιήσει τη θέση της στον κλάδο των αποθηκευτικών χώρων και των logistics, στοχεύει η ΟΛΘ ΑΕ και στο πλαίσιο αυτό, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2021, καλεί τους υποψηφίους ενδιαφερόμενους -Έλληνες και ξένους- να καταθέσουν προτάσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των υφιστάμενων κτιριακών εγκαταστάσεών της εντός της χερσαίας ζώνης του λιμανιού (22), αλλά και αυτών που σκοπεύει να δημιουργήσει.
Έρευνα: Πιο «βρώμικο» το «μπλε» υδρογόνο από τον άνθρακα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Αυγούστου 2021
Το «μπλε» υδρογόνο, μια πηγή ενέργειας που περιλαμβάνει μια διαδικασία παραγωγής υδρογόνου με την χρήση μεθανίου από φυσικό αέριο, θεωρείται από πολλούς ως μια καθαρή, πράσινη ενέργεια που συμβάλλει στη μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Αλλά οι ερευνητές των Πανεπιστημίων Cornell και Stanford εκτιμούν ότι μπορεί να βλάψει το κλίμα περισσότερο από την καύση ορυκτών καυσίμων.