Τέσσερα feeders για την CAPITAL Maritime
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 19 Μαρτίου 2022
Η CAPITAL Maritime υπέγραψε σύμβαση για άλλα τέσσερα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δυναμικότητας 2.800 teu έκαστο, στο ναυπηγείο Hyundai Mipo στη Νότια Κορέα.
Έως το τέλος του μήνα θα έχει ανακοινωθεί από τις κυπριακές αρχές ο ανάδοχος για την κάλυψη της ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιάς-Λάρνακα ή Λεμεσός
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Μαρτίου 2022
Έως τέλος του μήνα θα έχει ανακοινωθεί από την Κυπριακή Επιτροπή Αξιολόγησης ο ανάδοχος για την κάλυψη της επιδοτούμενης ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιά-Λάρνακα ή Λεμεσό.
Η εκτέλεση της ακτοπλοϊκής επιβατικής σύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου αφορά 22 δρομολόγια χωρίς ενδιάμεσο σταθμό. Τα δρομολόγια θα ξεκινούν από Απρίλιο ή Μάιο και θα ολοκληρώνονται Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο.
«Λάσκα» στο Shenzhen
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Μαρτίου 2022
Η κυβέρνηση στο Shenzhen, έναν από τους κόμβους παραγωγής και ναυτιλίας που έχουν πληγεί από τον κορωνοϊό στην Κίνα, επαναφέρει τις κοινωνικές δραστηριότητες καθώς βελτιώνεται η κατάσταση των λοιμώξεων.
Συνάντηση Ε.Ε.Ε. με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μαργαρίτη Σχοινά
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Μαρτίου 2022
Η Πρόεδρος της Ε.Ε.Ε., κα. Μελίνα Τραυλού και μέλη του Προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της, είχαν χθες συνάντηση στην Αθήνα με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Επίτροπο για την Προώθηση του Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής μας, κ. Μαργαρίτη Σχοινά.
Περιορίσθηκαν στις ελάχιστες οι προσεγγίσεις στα ρωσικά λιμάνια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Μαρτίου 2022
Οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν στη Ρωσία για την επίθεσή της στην Ουκρανία έχουν οδηγήσει σε ουσιαστικό μείωση του αριθμού των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που «πιάνουν» στα ρωσικά λιμάνια.
Ουρές… στα Κινεζικά λιμάνια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Μαρτίου 2022
Επιβεβαιώνονται οι χειρότεροι φόβοι της εφοδιαστικής για το ενδεχόμενο οι σοβαρές καθυστερήσεις στα Κινεζικά λιμάνια να ενεργοποιήσουν το φαινόμενο του ντόμινο στο παγκόσμιο λιμενικό σύστημα, το οποίο ακόμη «υποφέρει» από το προηγούμενο κύμα της πανδημίας.