Ερυθρά: Εγκατάλειψη πλοίου μετά από πυραυλική επίθεση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 19 Φεβρουαρίου 2024
Οι αντάρτες Χούτι της Υεμένης φαίνεται να επιτέθηκαν και να προκάλεσαν ζημιές σε εμπορικό πλοίο στο στενό του Μπαμπ ελ-Μαντέμπ αργά την Κυριακή, αναγκάζοντας το πλήρωμα να εγκαταλείψει το πλοίο. Ο Οργανισμός Θαλάσσιου Εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου (UKMTO) ανέφερε το περιστατικό, αλλά δεν το συνέδεσε ρητά με την ομάδα Χούτι, η οποία επιτίθεται στη ναυτιλία στην περιοχή από τον Νοέμβριο.
Στην υπεράκτια παραγωγή αιολικής ενέργειας στρέφει το ενδιαφέρον η Sumitomo
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Φεβρουαρίου 2024
Στην υπεράκτια παραγωγή αιολικής ενέργειας στρέφει το ενδιαφέρον η Sumitomo Heavy Industries Marine & Engineering Company (SHI-ME) ύστερα από απόφαση της διοίκησή της να σταματήσει τις κατασκευές νέων πλοίων.
Το service “Asia Pacific 1” ανακοίνωσε η ONE
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Φεβρουαρίου 2024
Η Ocean Network Express (ONE) ανακοίνωσε τα εγκαίνια της υπηρεσίας Asia Pacific 1 (AP1), μιας νέας διαδρομής που συνδέει την Ασία με τη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.
Κ. Σκρέκας: Νέοι ορίζοντες για την ελληνική ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2024
Υπεγράφη, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα και του πρέσβη της Αλγερίας στην Ελλάδα, Μαχντίν , η συμφωνία μεταξύ του Ομίλου ONEX Shipyards & Technologies και της Algerie Ferries.
Με feeder
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2024
Η COSCO Shipping Lines και η MSC έχουν βγάλει ένα πλοίο από τις υπερατλαντικές υπηρεσίες για να ενισχύσουν τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από την Βόρεια Ευρώπη στη Μεσόγειο συνδέοντας το Zeebrugge με τον Πειραιά.
«Αποκομμένα» σιδηροδρομικώς…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2024
Ακόμη και τώρα που η κρίση στην Ερυθρά θάλασσα σοβεί με τις πρώτες συνέπειες για τα μεσογειακά λιμάνια όσον αφορά στην διακίνηση φορτίων να έχει γίνει εμφανής τα ελληνικά κομβικά λιμάνια συνεχίζουν να «ολισθαίνουν» σε θέση στις συνδυασμένες μεταφορές εξ αιτίας της κατάστασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο και να χάνουν φορτία transit τα οποία σήμερα καταλήγουν με feeder ships σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία.