Στα ύψη οι ζημιές της DryShips λόγω της Ocean Rig
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 10 Αυγούστου 2015
Στο αστρονομικό ύψος των 1,44 δισ. δολ ανήλθαν οι ζημιές της DryShips για το δεύτερο τρίμηνο του 2015, σαν αποτέλεσμα της απόσχισης της θυγατρικής Ocean Rig, που διαχειρίζεται ένα στόλο από drillships και εξέδρες θαλάσσιων γεωτρήσεων και εξόρυξης υδρογονανθράκων.
Ειδικότερα, η Dryships ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2015 ζημιά ύψους 1,44 δισ. δολ. έναντι ζημιών μόλις 5,6 εκατ. δολ. το δεύτερο τρίμηνο του 2014, καθώς δεν ενσωματώνονται πλέον (μετά την 8 Ιουνίου 2015) τα αποτελέσματα της Ocean Rig στην Dryships λόγω μείωσης του ποσοστού μετοχών που κατέχει η δεύτερη στην πρώτη κάτω από το 50%, με αποτέλεσμα έκτακτες εφάπαξ ζημιές άνω των 1,3 δισ. δολ.
Η πτώση του ποσοστού κάτω του 50% του μετοχικού κεφαλαίου σημειώθηκε πρόσφατα με την ολοκλήρωση των διαδικασιών ανταλλαγής δανείου ύψους 120 εκατ. δολ. της Ocean Rig προς τη μητρική της Dryshsips με μετοχές της Οcean Rig.-
Τα έσοδα τριμήνου
Στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του τρέχοντος έτους, τα έσοδα της Dryships μειώθηκαν στα 403,18 εκατ. δολ. έναντι 527,67 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν.
Τα έσοδα από τον τομέα του ξηρού φορτίου μειώθηκαν στα 42,23 εκατ. δολ. έναντι 49,61 εκατ. δολ. το δεύτερο τρίμηνο του 2015, ενώ τα έσοδα από τον τομέα των δεξαμενοπλοίων αυξήθηκαν στα 54,8 εκατ. δολ. έναντι 36,6 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν ο κλάδος έχει θετική ρότα.
Τα έσοδα από τα drillships μειώθηκαν στα 323,7 εκατ. δολ. έναντι 441,4 εκατ. δολ. το δεύτερο τρίμηνο του 2014.
Στο πρώτο εξάμηνο του 2015, τα συνολικά έσοδα της Dryships ανήλθαν στα 895,29 εκατ. δολ. έναντι 985,15 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Οι ζημιές της εταιρείας έφθασαν τα 1,49 δισ. δολ. έναντι ζημιών 40,18 εκατ. δολ. το πρώτο εξάμηνο του 2014.
Τα έσοδα των πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου μειώθηκαν στα 87,83 εκατ. δολ. έναντι 103,02 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν, ενώ τα έσοδα από τα δεξαμενόπλοια αυξήθηκαν στα 104,87 εκατ. δολ. έναντι 79,93 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν.
Τα έσοδα από την Ocean Rig μειώθηκαν στα 725,8 ετ. δολ. έναντι 802,19 εκατ. δολ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2014.
Μη καταβολή μερισμάτων
Να σημειωθεί επίσης ότι το διοικητικό συμβούλιο της Ocean Rig αποφάσισε να αναστείλει την καταβολή μερισμάτων επικαλούμενο τις συνθήκες στην αγορά γεωτρήσεων, καθώς η μείωση των διεθνών τιμών του πετρελαίου και η αύξηση των διαθεσίμων μονάδων γεώτρησης δεν επιτρέπουν βραχυπρόθεσμα βελτίωση της συγκεκριμένης αγοράς. Πάντως να σημειωθεί ότι η Ocean Rig στο δεύτερο τρίμηνο του 2015 είχε κέρδη ύψους 74,9 εκατ. δολ έναντι 69,6 εκατ. δολ. πέρυσι την ίδια περίοδο, ενώ τα έσοδά της μειώθηκαν κατά 8,2 εκατ. δολ. στα 433,2 εκατ. δολ. έναντι 441,4 εκατ. δολ. το δεύτερο τρίμηνο του 2104.
Η Dryships βρίσκεται σε διαδικασία μετασχηματισμού, καθώς προχωρεί και στην πώληση των δεξαμενοπλοίων σε private εταιρείες του κ. Οικονόμου. Η συμφωνία προβλέπει την αγορά των δέκα πλοίων αντί 536 εκατ. δολαρίων. Ηδη έχει παραδώσει πέντε δεξαμενόπλοια, ενώ αναμένεται να παραδώσει στον νέο ιδιοκτήτη τα υπόλοιπα πέντε μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου του 2015.
Αναφερόμενος στις προοπτικές της εταιρείας, ο κ. Οικονόμου σημειώνει ότι η πρόσφατη βελτίωση στους ναύλους ξηρού φορτίου δεν σημαίνει σημαντικές αλλαγές επί το θετικότερο για το μέλλον με τις προκλήσεις και τις αβεβαιότητες να παραμένουν για τον κλάδο.
Η πορεία της μετοχής
Η μετοχή της Dryships διαπραγματεύεται σε μία τιμή χαμηλότερη του ενός δολαρίου (0,45 δολ.) και πρέπει μέχρι τις 12 Οκτωβρίου να βρεθεί και πάλι πάνω από το ένα δολάριο, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της χρηματιστηριακής νομοθεσίας, διαφορετικά θα διαγραφεί από το χρηματιστήριο.
Η διοίκηση σχεδιάζει reverse split, ωστόσο δεν συμπλήρωσε την απαιτούμενη απαρτία στην τελευταία συνέλευση και εκτιμάται ότι θα λάβει μία νέα προθεσμία για επιπλέον 180 ημέρες από τις χρηματιστηριακές αρχές για να προσαρμοσθεί τις απαιτήσεις της νομοθεσίας.
πηγη: naftemporiki.gr
Αυξάνονται και πληθύνονται τα ψυγεία εμπορευματοκιβώτια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Αυγούστου 2015
Για αύξηση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων-ψυγείων κάνουν λόγο τα τελευταία στοιχεία αναλύσεων που είδαν το φώς της δημοσιότητας αλλά και του όγκου των εμπορευματοκιβωτίων –ψυγείων που διακινούνται με πλοία του τομέα.
Παναμάς: Το Ελ- Νίνιο προκαλεί προβλήματα στη διέλευση της διώρυγας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Αυγούστου 2015
Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά θα μειώσει προσωρινά το μέγιστο βύθισμα των πλοίων που μπορούν να διέρχονται από το κανάλι, λόγω της ξηρασίας που έχει προκαλέσει το φαινόμενο Ελ Νίνιο, όπως γνωστοποίησε η ίδια χθες.
Την Δευτέρα ο «αποχαιρετισμός» της Μαριλένας Λασκαρίδου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Αυγούστου 2015
Την Δευτέρα από το Πρώτο Νεκροταφείο Αθηνών αποχαιρετά η οικογένειά της, οι φίλοι της και η εφοπλιστική κοινότητα την Μαριλένα Λασκαρίδου, που έφυγε αίφνης από κοντά μας. Η Μαριλένα Λασκαρίδου, σύζυγος του κ. Πάνου Λασκαρίδη, υπήρξε η «ψυχή» του Ιδρύματος και της Βιβλιοθήκης «ΚΑΙΤΗ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ» −έργα ζωής− τα οποία υπηρέτησε ακούραστα, με σεμνότητα, αφοσίωση, όραμα για τον πολιτισμό και την παιδεία, αίσθημα αγάπης και κοινωνικής προσφοράς.. Η οικογένεια του Ιδρύματος, φίλοι και συνεργάτες, θα την αποχαιρετήσουμε την Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2015, στις 11:00 π.μ., από τον Ιερό Ναό των Αγίων Θεοδώρων στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.
Η οικογένεια παρακαλεί αντί στεφάνων να ενισχυθεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» (τηλ.: 210-3306140). To «Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη» και η Βιβλιοθήκη «ΚΑΙΤΗ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ» θα παραμείνουν κλειστά την Δευτέρα, 10 Αυγούστου.
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
ΤΟΥ «ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ»
Τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής του «Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη», εκφράζουν τη βαθιά τους θλίψη για τον αδόκητο θάνατο της Αντιπροέδρου του Ιδρύματος, Μαριλένας Λασκαρίδου, και την αμέριστη συμπαράστασή τους στην οικογένειά της.
Σε έκτακτη συνεδρίαση της Επιτροπής αποφασίστηκαν τα εξής:
Σύσσωμη η Επιτροπή, με επικεφαλής τον πρόεδρο, καθηγητή του Παν/μίου του Cambridge - ακαδημαϊκό κ. Αθανάσιο Φωκά, να παραστεί στη νεκρώσιμη ακολουθία, η οποία θα τελεστεί τη Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2015, στις 11:00 π.μ., στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.
Να καταθέσει στη μνήμη της χρηματικό ποσό για την ενίσχυση του έργου του μη κυβερνητικού οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Να σταθεί αρωγός στη συνέχιση και εξέλιξη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων του «Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη», τα οποία αποτέλεσαν έργο ζωής για την εκλιπούσα.
Να προτείνει στο Δ.Σ. του «Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη» τη θέσπιση βραβείου Επιστημονικής Αριστείας στη μνήμη της.
Πειραιάς, 7 Αυγούστου 2015
Ο Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής
Αθανάσιος Φωκάς, Καθηγητής του Παν/μίου του Cambridge, Ακαδημαϊκός
Τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής
Κική Δημουλά, Ποιήτρια, Ακαδημαϊκός
Κωνσταντίνα Αδαμοπούλου, Διευθύντρια Μουσείου Ύδρας
Γεώργιος Γράτσος, Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
Μαρία Ζουρίδου – Λιάπη, Καθηγήτρια Τμήματος Χημείας του Παν/μίου Αθηνών
Πασχάλης Κιτρομηλίδης, Καθηγητής Πολιτικών Επιστημών του Παν/μίου Αθηνών
Αθανάσιος Μαρκόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής του Παν/μίου Αθηνών
Γιάννης Μαρμαρινός, Ομότιμος Καθηγητής Παιδαγωγικής του Παν/μίου Αθηνών
Ελένη Νικολουδάκη – Κοκορέλια, Αρχιτέκτων
Νικόλαος Πετραλιάς, Ομότιμος Καθηγητής του Παν/μίου Αθηνών
Λεωνίδας Ρεσβάνης, Καθηγητής Φυσικής Παν/μίου Αθηνών, Διευθυντής του Ινστιτούτου Αστροσωματιδιακής Φυσικής ΝΕΣΤΩΡ του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών
Θεόφιλος Ρόζενμπεργκ, Καθηγητής της Χειρουργικής του Παν/μίου Αθηνών
Ρίτσα Φράγκου–Κικίλια, Ομότιμη Καθηγήτρια του Παν/μίου Αθηνών
Σε «ρότα» συνένωσης Cosco και China Shipping
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Αυγούστου 2015
Σε «ρότα» συνένωσης φαίνεται ότι εισέρχονται Cosco και China Shipping καθώς οι εξ Ασίας πληροφορίες θέλουν υψηλόβαθμα στελέχη και των δύο μεγάλων Κινεζικών εταιριών να βρίσκονται σε φάση συνομιλιών για τη δημιουργία ενός μεγάλου σχήματος.
Στο «παιχνίδι» Ασίας - Ευρώπης και η Ινδία με το Project Mausam
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 07 Αυγούστου 2015
Το «αντίπαλο δέος» επιχειρεί η Ινδία απέναντι στις λιμενικές και άλλες Κινεζικών συμφερόντων επενδύσεις σε λιμάνια και όχι μόνο η Ινδία.