Στενά Σιγκαπούρης: Πειρατική επίθεση σε δύο boxships
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2015
Δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δέχτηκαν στις 21 και 22 Αυγούστου αντίστοιχα, επιθέσεις από πειρατές, κατά τη διάρκεια του πλου τους στα στενά της Μαλάκα στη Σιγκαπούρη.
«Βολές» Βαρβιτσιώτη για το «ξήλωμα» διοικήσεων 10 περιφερειακών λιμένων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2015
«Βολές» κατά της κυβέρνησης για το ξήλωμα των διοικήσεων 10 περιφερειακών λιμανιών, εξαπολύει με δήλωσή του ο Γραμματέας Στρατηγικού Σχεδιασμού και Προγράμματος της Ν.Δ, Βουλευτής Β' Αθηνών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Λαφαζάνης: Θα κρατικοποιήσουμε όλες τις δημόσιες επιχειρήσεις, υποδομές και ακίνητα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2015
Την άμεση κατάργηση όλων των ιδιωτικοποιήσεων που προβλέπονται από το τρίτο Μνημόνιο ζήτησε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, έπειτα από συνάντηση που είχε την Τρίτη με συνδικάτα και κοινωνικά κινήματα.
Seanergy: Μεγαλώνει το στόλο της με επτά Dry Bulk
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2015
Σε συμφωνία για την αγορά επτά dry bulk πλοίων, αποτελούμενων από πέντε πλοία τύπου Capesize και 2 πλοία τύπου Supramax, προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings Corp. ("Seanergy" ή «Εταιρεία», NASDAQ: SHIP). Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για πέντε πλοία τύπου Capesize και δύο πλοία τύπου Supramax, έναντι ποσού περίπου $183 εκατομμυρίων.
Ποιες ναυτιλιακές μετοχές βυθίστηκαν, ποιες έμειναν στον αφρό!
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2015
Ο χρηματιστηριακός Αρμαγεδώνας χτύπησε χθες Δευτέρα, μία ακόμη «Μαύρη Δευτέρα» για τα χρηματιστήρια και τις ναυτιλιακές μετοχές. Όχι όμως όλες κάποιες διασώθηκαν.
Ενδοκινεζικές διαμάχες και όχι μόνο στην λιμενική δεκάδα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 24 Αυγούστου 2015
Σκληρές, τουλάχιστον, περιγράφονται οι μάχες που διεξάγονται «παρασκηνιακά» για την επικράτηση, ανακατάταξη, αλλά και διατήρηση των μεγάλων λιμένων στην παγκόσμια κατάταξη και δη εκείνης της πρώτης δεκάδας. Όπου ως γνωστόν φιγουράρουν τα περισσότερα Κινεζικά λιμάνια που μάχονται εαυτούς και αλλήλους.