Ένας κατάπλους με πολλαπλό ενδιαφέρον…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2018 10:34
Στις 12 Φεβρουαρίου αναμένεται να καταπλεύσει στον Πειραιά ένα από τα μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας πλοίο του στόλου της COSCO 20.000+ TEU’s.
Το γεγονός προσλαμβάνει ιδιαίτερης σημασίας καθώς με τον κατάπλου του ο Πειραιάς ουσιαστικά «κλειδώνει» τον κομβικό του ρόλο στο θαλάσσιο δρόμο του μεταξιού ενώ παράλληλα τον εντάσσει στα ευρωπαϊκά λιμάνια που μπορούν να δεχθούν και εξυπηρετήσουν πλοία αυτού του μεγέθους. Να σημειωθεί ότι τα έργα για την ανάπτυξη της τρίτης προβλήτας έχουν «τρέξει» γρηγορότερα του αναμενόμενου γεγονός χάρη στο οποίο ένα μεγάλο μέρος της να είναι έτοιμο νωρίτερα των τεθέντων χρονοδιαγραμμάτων. Στο μεταξύ σύμφωνα με φημολογίες που έχουν ενταθεί το τελευταίο διάστημα ενδέχεται να συμπέσει και η επίσκεψη, εκ νέου, στην Ελλάδα του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας Σι Τζινπίνγκ με τον κατάπλου του εν λόγω πλοίου καθώς δεν αποκλείεται να γίνει ειδική τελετή, με αφορμή τον κατάπλου, στην οποία θα παραστεί ο Κινέζος πρόεδρος. Αξίζει να υπενθυμιστεί επίσης ότι το Κινεζικό επενδυτικό ενδιαφέρον για εμπλοκή του σε μεγάλα projects επι ελληνικού εδάφους παραμένει ζέον με τα σενάρια να αναφέρονται στα σιδηροδρομικά, το Θριάσιο, και όχι μόνο. Αλλά και δεδομένου ότι μέσα στον προσεχή μήνα εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν και οι δρομολογήσεις εμπορικών συρμών από τα επιχειρηματικά σχήματα Pearl και Rail Cargo Logistics Goldair που έχουν λάβει ήδη τη σχετική άδεια και πληρούν τις προδιαγραφές στον άξονα Πειραιά-Θεσσαλονίκης-Ειδομένης. Να σημειωθεί ότι η ολοκλήρωση της ηλεκτροδότησης σε ένα τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα (Τιθορέα-Λιανοκλάδι) που θα δοθεί επίσημα σε λειτουργία την 1η Φεβρουαρίου. Στο τμήμα αυτό μεταξύ μεγάλων τεχνικών έργων χωροθετείται και η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων στο όρος Καλλίδρομο. Η σήραγγα είναι διπλή, μονής γραμμής για τον κάθε κλάδο με κατευθύνσεις προς Θεσσαλονίκη και Αθήνα αντίστοιχα, με μήκος περί τα 9.2χλμ η κάθε μία και συνδετήριες στοές ανά 500μ. και ταχύτητας διέλευσης συρμού 200km/h..
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.