Σαβ09142024

Last updateΣαβ, 14 Σεπ 2024 11am

Ποιες είναι οι θαλάσσιες προβλέψεις έως το 2050;

bulk ships 000

Η ναυτιλιακή πρόβλεψη έως το 2050 από τον DNV είναι μια ολοκληρωμένη έκθεση που παρέχει πληροφορίες και καθοδήγηση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία στην πορεία της προς την απαλλαγή από τον άνθρακα. 

 

Η ναυτιλιακή πρόβλεψη έως το 2050 δημοσιεύεται ετησίως και δημοσιεύεται τακτικά από την πρώτη της έκδοση το 2017. Κάθε έκδοση παρέχει ενημερωμένες πληροφορίες και συστάσεις με βάση τις τελευταίες εξελίξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων των ρυθμιστικών αλλαγών, των εξελίξεων στον εφοδιασμό εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και των τεχνολογικών εξελίξεων και των υποδομών.
Η 8η έκδοση της έκθεσης Maritime Forecast to 2050 αξιολογεί ρεαλιστικά τον δρόμο μπροστά για τη ναυτιλία, αναλύοντας τους κανονισμούς, τις τεχνολογίες και τη διαθεσιμότητα καυσίμων και βοηθώντας τους ενδιαφερόμενους να λάβουν τις σωστές αποφάσεις απαλλαγής από τον άνθρακα σήμερα.
Εξετάζονται διάφορα ζητήματα κρίσιμα για την πρόκληση της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές:
Πώς διαμορφώνεται ένα πολύπλοκο κανονιστικό πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης του άνθρακα, των εντολών για μειωμένη ένταση των αερίων του θερμοκηπίου των καυσίμων πλοίων και της επιλογής συγκέντρωσης της συμμόρφωσης σε έναν στόλο πλοίων.
Ποια είναι η τεχνολογική κατάσταση στη ναυτιλιακή βιομηχανία σήμερα. Ενώ η τεχνική μετάβαση βρίσκεται σε εξέλιξη, η προσφορά καυσίμων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα παραμένει σπάνια.
Πώς μια σειρά επιχειρησιακών και τεχνικών μέτρων ενεργειακής απόδοσης μπορούν να επιφέρουν σημαντικές βραχυπρόθεσμες μειώσεις εκπομπών, μετριάζοντας παράλληλα τη ζήτηση για καύσιμα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.
Τι ρόλο μπορούν να διαδραματίσουν άλλες τεχνολογίες, όπως η δέσμευση άνθρακα επί του σκάφους, η ενέργεια από ξηράς και η πυρηνική ενέργεια, στη μείωση των θαλάσσιων εκπομπών.
Πώς, ανεξάρτητα από τη διαδρομή που ακολουθείται, η απαλλαγή της ναυτιλίας από τον άνθρακα θα έχει κόστος, το οποίο θα πρέπει να μετακυλιστεί κατά μήκος της αλυσίδας αξίας στους καταναλωτές.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία πρέπει να δώσει προτεραιότητα στις τεχνολογικές λύσεις έως ότου το κόστος και η προμήθεια καυσίμων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα καταστούν πιο εφικτά
Η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας είναι ένας σύνθετος γρίφος με πολλές πιθανές λύσεις. Οι στόχοι του ΙΜΟ έχουν τεθεί και πρόσθετοι κανονισμοί, όπως το ΣΕΔΕ της ΕΕ και το FuelEU Maritime, κοστίζουν τώρα τις εκπομπές. Ωστόσο, τα καύσιμα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα είναι ακριβά και σε έλλειψη, επομένως οι τεχνολογικές εξελίξεις που επικεντρώνονται στην ενεργειακή απόδοση και υποστηρίζονται από την ψηφιοποίηση πρέπει να έχουν προτεραιότητα τώρα, ώστε να επιτευχθούν βραχυπρόθεσμες μειώσεις εκπομπών και να τεθούν τα θεμέλια για μελλοντική επιτυχία.
Μια άνευ προηγουμένου εποχή τεχνολογικής εξερεύνησης βρίσκεται σε εξέλιξη και η φετινή έκθεση Maritime Forecast to 2050 παρέχει μια επισκόπηση της τεχνολογικής και ρυθμιστικής κατάστασης στον κλάδο, καταδεικνύοντας διαφορετικές οδούς για την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του ΙΜΟ.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter