Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Διαλύσεις πλοίων: Γύρισε ταινία η BIMCO – Ζητά την υιοθέτηση της Διεθνούς Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ

scrap ship 1

Η BIMCO ξεκίνησε την τέταρτη βιομηχανική κινηματογραφική ταινία της, ζητώντας την επείγουσα υιοθέτηση της Διεθνούς Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ για την ασφαλή και φιλική προς το περιβάλλον ανακύκλωση των πλοίων και τους πλοιοκτήτες να επιλέγουν μόνο ναυπηγεία που ανταποκρίνονται στη σύμβαση.
Η ταινία, "Ship Recycling: Time for Change", γυρίστηκε εν μέρει σε ναυπηγεία ανακύκλωσης πλοίων στο Alang της Ινδίας, ένα από τα μεγαλύτερα έθνη ανακύκλωσης πλοίων στον κόσμο μαζί με το Μπαγκλαντές. Η ταινία στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των παγκόσμιων ρυθμιστικών αρχών, των πλοιοκτητών και του κοινού σχετικά με τις τεράστιες δυνατότητες της βιομηχανίας ανακύκλωσης πλοίων να προσθέσει σε μια βιώσιμη παγκόσμια κυκλική οικονομία, εάν γίνει με ασφάλεια.
«Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Τα ελάσματα (scrap) από την ανακύκλωση πλοίων τροφοδοτούν περίπου 350 ελασματουργεία που παρέχουν περίπου το 50% της ετήσιας κατανάλωσης χάλυβα μόνο στο Μπαγκλαντές και η βιομηχανία δημιουργεί χιλιάδες θέσεις εργασίας για τους ανθρώπους που παρέχουν στις οικογένειές τους », δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας και Διευθύνων Σύμβουλος της BIMCO, David Loosley.
«Ωστόσο, η ανακύκλωση πλοίων δεν είναι ασφαλής για τους εργαζόμενους και το περιβάλλον σε ναυπηγεία που δεν ανταποκρίνονται στα πρότυπα της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ. Είναι καιρός η αλλαγή και η ανακύκλωση των πλοίων να γίνει με τον σωστό τρόπο», σημειώνοντας ότι «φέτος, υπάρχει ένα παράθυρο ευκαιρίας για να τεθεί σε ισχύ η Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ, η οποία θα μπορούσε να αλλάξει θετικά το πρόσωπο της βιομηχανίας ανακύκλωσης για πάντα - πρέπει να το εκμεταλλευτούμε».
Κατά τη διάρκεια επίσκεψης στο Chattogram και τη Ντάκα στο Μπαγκλαντές στις αρχές Μαΐου από την BIMCO και άλλες οργανώσεις του κλάδου για να συζητήσουν τα οφέλη από την επικύρωση της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, το Μπαγκλαντές επιβεβαίωσε τη δέσμευσή του να επικυρώσει φέτος, επιτρέποντας τη θέση σε ισχύ της σύμβασης.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της BIMCO, περισσότερα από 15.000 πλοία θα ανακυκλωθούν τα επόμενα δέκα χρόνια, αύξηση άνω του 100% σε σύγκριση με τα τελευταία δέκα χρόνια, εν μέρει λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τα αέρια του θερμοκηπίου που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter