Βραβεύτηκε η COSCO
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 21 Απριλίου 2023 14:32
Η COSCO SHIPPING Lines βραβεύτηκε με το κορυφαίο ”Sapphire Prize” από τη NOAA στο πλαίσιο του Προγράμματος «Προστασία των Γαλάζιων Φαλαινών και των Γαλάζιων Ουρανών» 2022 για την ενεργό δέσμευσή της στην προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και της θαλάσσιας ζωής.
Η εταιρεία δώρισε επίσης το μπόνους για την υποστήριξη της υλοποίησης περιβαλλοντικών προγραμμάτων το 2023.
Το πρόγραμμα στοχεύει στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και στην προστασία των απειλούμενων φαλαινών, ζητώντας από τα σκάφη να μειώσουν τις ταχύτητες στους 10 κόμβους ή λιγότερο στην περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο και στην περιοχή της Νότιας Καλιφόρνιας. Η COSCO SHIPPING Lines πέτυχε το 89% της απόστασης που διανύθηκε με ταχύτητα 10 κόμβων ή λιγότερο εντός της περιοχής μείωσης ταχύτητας πλοίων από την 1η Μαΐου έως τις 15 Δεκεμβρίου 2022.
Η COSCO SHIPPING Lines, πρωτοπόρος στην παγκόσμια βιομηχανία τακτικών γραμμών που δεσμεύεται για την οικολογική διατήρηση, είναι αφοσιωμένη στην προστασία της θαλάσσιας οικολογίας και του περιβάλλοντος. Έχει υιοθετήσει χαμηλές εκπομπές άνθρακα και υψηλή απόδοση ως μέρος της συνολικής πολιτικής διαχείρισής της.
Αυξημένη συμμόρφωση
Οι ναυτιλιακές εταιρείες έδειξαν αυξημένη δέσμευση για την προστασία των φαλαινών στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνιας πέρυσι, σύμφωνα με το πρόγραμμα Blue Whales and Blue Skies της NOAA - ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας ακμάζουσας αγοράς εμπορευματικών μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων, όταν οι φορείς εκμετάλλευσης είχαν ισχυρά κίνητρα να επιταχύνουν.
Η πρωτοβουλία ζητά από τους συμμετέχοντες φορείς εκμετάλλευσης σκαφών να διέρχονται με ταχύτητα 10 κόμβων ή λιγότερο κοντά στα πιο πολυσύχναστα λιμάνια της πολιτείας από τα μέσα Μαΐου έως τα μέσα Δεκεμβρίου, όταν η δραστηριότητα των φαλαινών και οι ανησυχίες για την ατμοσφαιρική ρύπανση βρίσκονται στο εποχιακό αποκορύφωμά τους. Το ταξίδι με αυτή την ταχύτητα μειώνει τον κίνδυνο θανατηφόρου χτυπήματος φαλαινών κατά περίπου 44% και μειώνει τις εκπομπές σε περιοχές με μακροχρόνιες προκλήσεις για την ποιότητα του αέρα.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, τα συμμετέχοντα πλοία που διέρχονται από την εθελοντική ζώνη μείωσης ταχύτητας της Νότιας Καλιφόρνιας - μια έκταση περίπου 200 ναυτικών μιλίων μεταξύ του νησιού San Miguel και του LA / Long Beach - επέλεξαν να λειτουργήσουν στο απαιτούμενο όριο ταχύτητας των 10 κόμβων ή λιγότερο για το 79% όλων των μιλίων που ταξίδεψαν πέρυσι. Οι διοργανωτές αναφέρουν ότι η συμμόρφωση αυξάνεται κάθε σεζόν και έχει προχωρήσει πολύ από το 21% συμμόρφωσης που καταγράφηκε σε αυτήν την περιοχή το 2017.
Η συνεργασία αυξήθηκε επίσης σημαντικά πέρυσι στα ανοικτά του Σαν Φρανσίσκο, όπου η πρωτοβουλία έχει ορίσει ένα σύνολο διαδρόμων που καλύπτουν το σχέδιο διαχωρισμού κυκλοφορίας (TSS) και εκτείνονται βόρεια μέχρι το Point Arena. Το 2022, οι συμμετέχουσες ναυτιλιακές εταιρείες παρέμειναν κάτω από τους 10 κόμβους σε αυτήν την περιοχή περίπου το 72% του χρόνου, από 60% το 2021.
Οκτώ συμμετέχουσες εταιρείες OOCL, MSC, Swire, Yang Ming, COSCO, NYK Ro-Ro, Wallenius Wilhelmsen και CSL πέτυχαν 85% συμμόρφωση ή καλύτερη, στην κορυφαία κατηγορία. Συνολικά, τα συμμετέχοντα πλοία συμμορφώθηκαν σε σχεδόν 260.000 από τα 344.000 nm που διήλθαν κατά τη διάρκεια του έτους (περίπου 75%). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εξάλειψη περίπου 920 τόνων NOx και 32.000 τόνων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με τις βασικές λειτουργίες - βελτίωση 27% στις κλιματικές επιδόσεις των πλοίων σε σχέση με τη γραμμή βάσης.
Το πρόγραμμα δεν είναι η μόνη εθελοντική πρωτοβουλία μείωσης ταχύτητας στην Καλιφόρνια. Ένα μακροχρόνιο μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των λιμένων του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς και της ναυτιλιακής κοινότητας ζητά από τους φορείς εκμετάλλευσης να μειώσουν την ταχύτητα στους 12 κόμβους εντός 20-40 ναυτικών μιλίων από το λιμάνι. Το λιμάνι του Λος Άντζελες αναφέρει εξαιρετικά υψηλή συμμόρφωση με αυτό το εθελοντικό μέτρο, πάνω από 90 τοις εκατό.
Το Κέντρο Βιολογικής Ποικιλότητας έχει υποβάλει αίτηση στη NOAA να καταστήσει υποχρεωτική τη μείωση της ταχύτητας των πλοίων σε όλα τα μίλια διέλευσης στις καλυπτόμενες περιοχές, όλο το χρόνο. Οι μη συνεργαζόμενοι φορείς εκμετάλλευσης θα πρέπει επίσης να συμμετάσχουν για πρώτη φορά, με αποτέλεσμα πρόσθετες μειώσεις του κινδύνου προσβολής φαλαινών και των εκπομπών. Η NOAA απέρριψε την αναφορά του Κέντρου το 2022, επικαλούμενη την αυξανόμενη συμμόρφωση με το εθελοντικό πρόγραμμα, καθώς και έρευνες που δείχνουν ότι οι πληθυσμοί φαλαινών της Δυτικής Ακτής ανακάμπτουν.