Τετ12252024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

“Ok” από τον DNV για το EPL / ShaPoLi της Kongsberg

0propel Wartsila

Η Kongsberg Maritime έλαβε έγκριση από τον DNV για τη λειτουργία περιορισμού ισχύος κινητήρα- περιορισμού ισχύος άξονα (EPL / ShaPoLi), καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιδιώκει να μειώσει την ισχύ των κινητήρων ως μεθόδου εκπλήρωσης των κανονισμών εκπομπών αέριων ρύπων. Η σχετική ανακοίνωση έγινε στην έκθεση SMM στο Αμβούργο. Η έγκριση καλύπτει το λογισμικό EPL και ShaPoLi της Kongsberg Maritime που υλοποιείται σε AutoChief C20 ή AutoChief 600, συμπεριλαμβανομένου ενός ειδικού πίνακα για την ενεργοποίηση της μη περιοριστικής λειτουργίας και της απαραίτητης ένδειξης. Βασίζεται στις προδιαγραφές του MEPC.335(76) και έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον εξορθολογισμό της διαδικασίας έγκρισης και δοκιμής. Το λογισμικό EPL / ShaPoLi μπορεί να προστεθεί επιπλέον των υπαρχόντων περιοριστών καυσίμου. Η λειτουργία EPL υπολογίζει την ισχύ εξόδου του κινητήρα σε πραγματικό χρόνο, συγκρίνει την ισχύ εξόδου του κινητήρα με το όριο ισχύος του κινητήρα και περιορίζει τον δείκτη καυσίμου για να καλύψει το όριο ισχύος του κινητήρα του σκάφους. Το σύστημα ShaPoLi περιορίζει την ισχύ εξόδου στον άξονα της έλικας. Σχεδόν το 80% των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου δεν θα πληρούν τους κανονισμούς του EEXI, πιέζοντας τη μεγάλη πλειοψηφία να επιλέξει περιορισμούς ισχύος κινητήρα.

*φωτό αρχείου

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter