Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Χαοτική η κατάσταση στον ορίζοντα με τα... emissions

ship emissions 12

«Φωτιά στα τόπια... « έβαλαν στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας μέσω του Bloomberg Markets σύμφωνα με τα οποία το ανελαστικό κόστος για τη ναυτιλία στην προσπάθεια προσαρμογής της στους IMO MARPOL rules για τους αέριους ρύπους (emissions) θα ξεπεράσει τα 60 δις δολάρια. Με το 70% των ναυτιλιακών εταιριών αλλά και των εφοδιαστών καυσίμων να μάχονται προκειμένου να πιάσουν το «κατώφλι» του 2020 η εικόνα που σχηματοποιείται σύμφωνα με τις εκτιμήσεις περιγράφεται κατ ελάχιστον ως και χαοτική.

Με δεδομένο ότι πολλές εταιρίες έχουν στραφεί στην εξέταση των υβριδικών λύσεων και άλλες στην χρήση καθαρότερων αλλά κατά πολύ ακριβότερων καυσίμων οι υπολογισμοί κόστους ανελαστικών δαπανών στο μόνο που συγκλίνουν και στις δύο επιλογές είναι ότι επέρχεται με γεωμετρική πρόοδο αύξηση του κόστους κίνησης στη θάλασσα με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

Εδώ ακριβώς μία άλλη ομάδα αναλυτών εστιάζει στις επιπτώσεις στην παγκόσμια αγορά ως προς την αύξηση του κόστους διαμετακόμισης αλλά και στις επιπτώσεις που θα έχει αυτή η αύξηση στην τσέπη του τελικού καταναλωτή.

Όταν μάλιστα το παγκόσμιο εμπόριο πιέζει ασφυκτικά για μείωση των τιμών διαμετακόμισης αλλά και αύξηση της ταχύτητας διασποράς των εμπορευμάτων γεγονός που βάζει στο κάδρο «από το παράθυρο» το μέγα θέμα που απασχόληση στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα που δεν είναι άλλο παρά αυτό των ταχυτήτων. Που ως γνωστόν επιδρά στις καταναλώσεις καυσίμων άρα και στα κόστη.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter