Παρ12272024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Ένα συμβατό σύστημα

rypoi ploiwn 1Ο νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσε ότι το INTELLIMAN Ship software της Samsung Heavy Industries (SHI) είναι συμβατό με τους κανονισμούς EU-MRV και IMO-DCS.

Ολοκληρώθηκε η Περιβαλλοντική Έκθεση της HELMEPA στην Τρίπολη

0HELMEPA 1Η κινητή Περιβαλλοντική Έκθεση της HELMEPA φιλοξενήθηκε στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο της Τρίπολης και λειτούργησε υπό την αιγίδα του Δήμου μεταξύ 19 και 28 Μαρτίου 2019.

Εξασφάλισε αποθειωμένα καύσιμα η COSCO- Δοκιμάζει και τα scrubbers

Cosco AsiaΣυμφωνία για την προμήθεια low sulphur fuel oil (LSFO) συνήψε η COSCO με την Double Rich Limited.

Τα βιοκαύσιμα στο προσκήνιο

0BunkeringΗ επιτυχής δοκιμή βιοκαυσίμου προερχόμενου από ραφιναρισμένα μαγειρικά λίπη και οργανική ύλη από πλοίο της CMA CGM και η αναμενόμενη ανάλογη επιτυχία της δοκιμής πλοίου της MAERSK φέρνει στο προσκήνιο το θέμα της χρήσης των βιοκαυσίμων ως εναλλακτική πρόταση στο θέμα των καυσίμων που θα χρησιμοποιηθούν προσεχώς για την μείωση των αέριων ρύπων των πλοίων.

Την διάσωση του «Bomar Hermes» ανέλαβε η Κοινοπραξία «Med Tugs»

Στην Ζάκυνθο προς βοήθεια του φορτηγού πλοίου «Bomar Hermes» με σημαία Λιβερίας, το οποίο πλέει ακυβέρνητο, σπεύδει από την Πάτρα όπου εδρεύει, το ναυαγοσωστικό σκάφος «Χρήστος 18» της κοινοπραξίας «Med Tugs», η οποία και ανέλαβε την διάσωση του εν λόγω πλοίου.Hermes

Συγκεκριμένα, το «Bomar Hermes» παραμένει ακυβέρνητο στην θαλάσσια περιοχή Βορειοδυτικά της Ζακύνθου με 21 άτομα πλήρωμα, ενώ δίπλα του έχουν ήδη σπεύσει δύο περιπολικά του Λιμενικού Σώματος και τρία παραπλέοντα πλοία.

Το «Bomar Hermes», χωρητικότητας 34.365 τόνων dw, ναυπηγήσεως του 2006, είχε αποπλεύσει από το Κόπερ της Σλοβενίας με προορισμό τον Πειραιά μεταφέροντας εμπορευματοκιβώτια.

Πρόκειται για το έβδομο κατά σειρά περιστατικό διάσωσης πλοίου που αναλαμβάνει η «Med Tugs», στην διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών, το σύνολο των οποίων ολοκληρώθηκαν με απόλυτη ασφάλεια και επιτυχία.

Όπως είναι ήδη γνωστό η Κοινοπραξία «Med Tugs», στην οποία μετέχουν οι εταιρίες Vernicos Tugs & Salvage, Spanopoulos Group, Lyboussakis Towage & Salvage και Karapiperis Towage & Salvage, είναι μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη και η μεγαλύτερη της Μεσογείου, καθώς διαχειρίζεται στόλο 40 σκάφη ειδικών τύπων, μεταξύ των οποίων ρυμουλκά, ναυαγοσωστικά, καταπολέμησης θαλάσσιας ρύπανσης κι αποκομιδής υγρών καταλοίπων πλοίων.

Και οι τέσσερις εταιρείες συνολικά παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε περισσότερα από 40.000 πλοία ετησίως τα οποία προσεγγίζουν στην Ελλάδα. Απασχολούν σχεδόν 300 ναυτικούς, ενώ διαθέτουν κι ένα ισχυρό και έμπειρο στελεχιακό δυναμικό στην ξηρά, το οποίο είναι έτοιμο να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επίπεδου.

Βιοκαύσιμο δοκιμάζει η Maersk

maersk containerΣτο χορό των δοκιμών βιοκαυσίμων εισήλθε η Maersk η οποία και θα χρησιμοποιήσει σε πλοίο της βιοκαύσιμο «δεύτερης γενιάς» .

Οικολογικό πλοίο για την Ανταρκτική σχεδιάζει η Wärtsilä

0WartsilaΠλοίο πολλαπλών χρήσεων προσαρμοσμένο για τις ρότες της Ανταρκτικής πρόκειται να κατασκευάσει η γνωστή για τις τεχνολογικές της προτάσεις Wärtsilä.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ