Προσπάθεια περιορισμού της ευθύνης με νόμο του 1851
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 02 Απριλίου 2024 07:15
Και ενώ οι συζητήσεις και οι εκτιμήσεις περί του κόστους αποκατάστασης της γέφυρας Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης καλά κρατούν ο ιδιοκτήτης του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali κατέθεσε ομοσπονδιακή αγωγή για να περιορίσει την ευθύνη για την καταστροφή της γέφυρας. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η αίτηση αγωγής αρνείται την ευθύνη για το ατύχημα και επιδιώκει να περιορίσει οποιαδήποτε πληρωμή στο μέγιστο ποσό των 43,7 εκατομμυρίων δολαρίων. Η αναφορά στηρίζεται στον νόμο περί περιορισμού της ευθύνης του 1851 (LOLA), ο οποίος επιτρέπει στον πλοιοκτήτη να περιορίσει το συνολικό ποσό της ευθύνης του σε όχι περισσότερο από την αξία του πλοίου μετά το ατύχημα, συν την αξία του εκκρεμούς ναύλου. Η Grace Ocean και η Synergy αρνήθηκαν ότι αυτοί ή το σκάφος είχαν οποιαδήποτε ευθύνη για το χτύπημα στη γέφυρα Key. Εναλλακτικά, εάν υπήρχαν ελαττώματα με το σκάφος, δεν είχαν εκ των προτέρων «γνώση ή γνώση» τέτοιων ελαττωμάτων, ισχυρίστηκαν στην κατάθεση. Ο νόμος προστατεύει έναν πλοιοκτήτη μόνο εάν το ατύχημα συνέβη «χωρίς το προνόμιο ή τη γνώση του πλοιοκτήτη». Η αίτηση της Grace Ocean προτείνει επίσης την ενοποίηση όλων των διαφορών στο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Βαλτιμόρης και την επιβολή προθεσμίας κατάθεσης στις 24 Σεπτεμβρίου για όλες τις αξιώσεις.