Το βιβλίο παραγγελιών για πλοία μεθανόλης μεγαλώνει
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 05 Οκτωβρίου 2023 08:03
Το βιβλίο παραγγελιών για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεθανόλη ή μετασκευή υφιστάμενων boxships συνεχίζει να αυξάνεται, με την Κίνα και την Ιαπωνία να αναφέρουν παραγγελίες ορόσημο. Οι πρόσφατες παρτίδες μικρότερων πλοίων προστίθενται στα περίπου 150 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεθανόλη που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν τα επόμενα πέντε χρόνια.
Στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, η Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co. της Κίνας, θυγατρική της China State Shipbuilding Corporation, και η China Shipbuilding Industry Trading Co., υπέγραψαν επίσης την πρώτη παραγγελία κατασκευής για εμπορευματοκιβώτια διπλού καυσίμου μεθανόλης. Ανέφεραν ότι τα οκτώ πλοία, τα οποία θα είναι μεσαίου μεγέθους με χωρητικότητα 9.200 TEU, κατασκευάζονται για μια γνωστή ευρωπαϊκή εταιρεία τακτικών γραμμών. Τα πλοία θα έχουν μήκος σχεδόν 934 πόδια και ακτίνα σχεδόν 150 πόδια και θα ταξινομούνται από το Bureau Veritas (BV). Η Shanghai Waigaoqiao έχει κατασκευάσει πλοία 18.000 και 20.000 TEU και επέκτεινε την τους σχεδιασμούς με για μεσαίου μεγέθους εμπορευματοκιβώτια 7.000 TEU και μέχρι στιγμής έχει λάβει παραγγελίες για 34 πλοία. Η ιαπωνική Tsuneishi Shipbuilding αναφέρει ότι έχει επεκτείνει τις εργασίες της σε πλοία που τροφοδοτούνται με μεθανόλη με την πρώτη παραγγελία για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Με χωρητικότητα 5.900 TEU και έως 1.400 εμπορευματοκιβώτια-ψυγεία, θα είναι επίσης τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατασκευάστηκαν ποτέ από την Tsuneishi.
Η δυναμική για τα πλοία που τροφοδοτούνται με μεθανόλη συνεχίζει να αυξάνεται ως η καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία για την αντιμετώπιση της απαλλαγής από τον άνθρακα. Σύμφωνα με πρόσφατες αναλύσεις οι πλοιοκτήτες κινούνται προς την τεχνολογία για να προστατεύσουν τις επενδύσεις τους σε νέα πλοία και ελπίζουμε να μειώσουν τον κίνδυνο μη αξιοποιήσιμων περιουσιακών στοιχείων καθώς ο τομέας των καυσίμων πλοίων προχωρά, αλλά δεν είναι ακόμη έτοιμος για πρόωση με βάση την αμμωνία ή το υδρογόνο. Αυτές οι επενδύσεις έρχονται παρά την έλλειψη προμήθειας καυσίμων μεθανόλης και τις ανησυχίες ότι η ναυτιλιακή ανάγκη θα μπορούσε να ξεπεράσει τη διαθέσιμη προσφορά καυσίμων για τα επόμενα χρόνια.