LR, Cargill, Minerva Dry και NACKS συνεργάζονται για την ανάπτυξη νέου ενεργειακά αποδοτικού και έτοιμου για μεθανόλη Kamsarmax
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 02 Οκτωβρίου 2023 20:14
Η Lloyd's Register (LR), η Cargill International, η Minerva Dry Inc. και η Nantong COSCO KHI Ship Engineering Co Ltd (NACKS) συνεργάστηκαν για τον σχεδιασμό ενός bulk carrier Kamsarmax με δυνατότητα μεθανόλης και ιστίου ρότορα ως αποτέλεσμα ενός Κοινού Αναπτυξιακού Έργου (JDP) που ιδρύθηκε το 2022.
Ο σχεδιασμός θα παρέχει ένα νέο ενεργειακά αποδοτικό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε μια εποχή που οι πλοιοκτήτες και οι φορείς εκμετάλλευσης πρέπει να εξετάσουν τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και σχετικές με τη διακυβέρνηση (ESG) στρατηγικές τους σύμφωνα με τους νέους και τους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που επιβάλλουν τον περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG).
Το JDP περιελάμβανε πληροφορίες σχετικά με τις απαιτήσεις των χρηστών από έναν από τους μεγαλύτερους φορείς εκμετάλλευσης ξηρού χύδην φορτίου, την Cargill, και συνδυάζει την επιχειρησιακή εμπειρία του πλοιοκτήτη Minerva Dry με την τεχνογνωσία σχεδιασμού του κορυφαίου κινεζικού ναυπηγείου NACKS. Η LR ενήργησε ως έμπιστος σύμβουλος καθ' όλη τη διάρκεια του έργου κοινής ανάπτυξης ως ο μοναδικός νηογνώμονας για το σχεδιασμό αυτού του μοναδικού σκάφους.
Ο Νίκος Κακαλής, Global Bulk Carriers Segment Director, Lloyd's Register, δήλωσε:
«Η Lloyd's Register είναι υπερήφανη που συνεργάστηκε σε αυτό το JDP με την Cargill, τη Minerva Dry και τη NACKS για να σχεδιάσει ένα ενεργειακά αποδοτικό και μελλοντικό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsarmax, φέρνοντας την καινοτομία στην πράξη».
"Και είναι απολύτως ζωτικής σημασίας οι ενδιαφερόμενοι φορείς σε όλη τη ναυτιλιακή αλυσίδα αξίας να συνεχίσουν να συνεργάζονται για να παρέχουν εμπορικά βιώσιμα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του τομέα, δίνοντας προτεραιότητα σε σχέδια που συμμορφώνονται με αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, όπως αποδεικνύεται από αυτό το JDP".
Ο Chris Hughes, ειδικός απανθρακοποίησης της Cargill International, δήλωσε:
"Ήταν υπέροχο να συνεργαστούμε στενά με τη NACKS, τη Minerva Dry και την LR σε αυτό το έργο. Όλοι έφεραν πολλές γνώσεις και εμπειρία στο έργο. συν την προθυμία να αμφισβητηθεί το status quo και να εξεταστούν νέες ιδέες και τεχνολογίες. Αντί να ξεκινήσουμε με ένα συμβατικό σχεδιασμό καυσίμου και να προσθέσουμε κάποια περιορισμένη «ετοιμότητα», ουσιαστικά σχεδιάσαμε πρώτα ένα πλοίο με μεθανόλη και δουλέψαμε προς τα πίσω από εκεί για την έκδοση έτοιμη για μεθανόλη. Το αποτέλεσμα είναι ένα σχέδιο που είναι πραγματικά έτοιμο και εφικτό για μετατροπή».
Ο Κώστας Παπαδοδήμας, Technical Manager, Minerva Dry δήλωσε:
«Βρισκόμαστε σε μια εποχή που η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται σε μια διαδικασία μετασχηματισμού που προκαλείται κυρίως από την ταχεία τεχνολογική πρόοδο και τις απαιτήσεις και τους στόχους που έχουν τεθεί για την απανθρακοποίηση του κλάδου μας. Ως εκ τούτου, η Minerva Dry δεσμεύεται να συνεργαστεί με τους ενδιαφερόμενους φορείς της βιομηχανίας και τους επιχειρηματικούς εταίρους για την ανάπτυξη λύσεων που θα επιτρέψουν την απαλλαγή των ναυτιλιακών μεταφορών από τον άνθρακα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μας δόθηκε η ευκαιρία να παράσχουμε τις γνώσεις και την επιχειρησιακή μας εμπειρία σε αυτό το JDP που είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη ενός βελτιστοποιημένου και ενεργειακά αποδοτικού σχεδιασμού ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsarmax με δυνατότητες μελλοντικής θωράκισης και στοιχεία βιωσιμότητας, που είναι ταυτόχρονα εμπορικά σημαντικά σήμερα».
Mingfeng Lu, Τεχνικός Διευθυντής, NACKS δήλωσε:
"Είναι πραγματικά μεγάλη τιμή για την NACKS να αναπτύξει το νέο ενεργειακά αποδοτικό εναλλακτικό καύσιμο έτοιμο Kamsarmax Bulk Carrier με τις Minerva Dry, Cargill και Lloyd's Register. Μέσα από τις συντονισμένες προσπάθειες όλων των μερών, το έργο JDP εκτελέστηκε με επιτυχία. Το έτοιμο για μεθανόλη με διπλό καύσιμο Kamsarmax BC είναι μια άλλη σημαντική ανακάλυψη στην ανάπτυξη πλοίων "ουδέτερου άνθρακα" στο NACKS με ολοκληρωμένη έρευνα σχετικά με τη βέλτιστη διάταξη δεξαμενών αποθήκευσης μεθανόλης, συστημάτων εφοδιασμού καυσίμου και ανεφοδιασμού. Με τη βελτιστοποίηση της μορφής του κύτους και την εφαρμογή συσκευών εξοικονόμησης ενέργειας, το σκάφος παρέχει σημαντική βελτίωση στην ενεργειακή απόδοση σε σύγκριση με την τελευταία γενιά Kamsarmax BC. Μπορεί να ικανοποιήσει την απαίτηση του EEDI Phase 3 με τη χρήση συμβατικών καυσίμων, με δυνατότητα μεγαλύτερης βελτίωσης μετά τη χρήση αιολικής πρόωσης και καυσίμου μεθανόλης στο μέλλον. Η NACKS θα συνεχίσει να δεσμεύεται για την έρευνα σχετικά με νέα σκάφη καθαρής ενέργειας και την εφαρμογή πράσινης τεχνολογίας, για να παρέχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων πράσινης ενέργειας και καινοτόμων λύσεων για τους πελάτες μας που έχουν τις κοινές αξίες και στόχους".