Πεμ01232025

Last updateΠεμ, 23 Ιαν 2025 6am

Αλλαγές επέφερε η SDC 9

0Tanker deck

Η 9η σύνοδος της υποεπιτροπής σχεδιασμού και κατασκευής πλοίων του ΙΜΟ (SDC 9) πραγματοποιήθηκε από τις 23 έως τις 27 Ιανουαρίου. Η SDC 9 συμφώνησε να επεκτείνει τις απαιτήσεις για τις συσκευές ρυμούλκησης έκτακτης ανάγκης επί του πλοίου σε όλα τα πλοία ολικής χωρητικότητας άνω των 20.000 τόνων, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος παρασύρσεως και προσάραξης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Ξεκίνησε αναθεώρηση των ενδιάμεσων επεξηγηματικών σημειώσεων σχετικά με τις απαιτήσεις ασφαλούς επιστροφής σε λιμένα, με στόχο τη βελτίωση της ενιαίας εφαρμογής της ιδέας ότι τα επιβατηγά πλοία πρέπει να μπορούν να επιστρέφουν με ασφάλεια στον λιμένα μετά από πυρκαγιά ή εισροή υδάτων.
Επί του παρόντος, τα δεξαμενόπλοια 20.000 DWT και άνω πρέπει να διαθέτουν συσκευή ρυμούλκησης έκτακτης ανάγκης. Άλλα φορτηγά πλοία και επιβατηγά πλοία πρέπει να υπόκεινται σε διαδικασία ρυμούλκησης, αλλά δεν απαιτείται να διαθέτουν ειδικό κατάλληλο εξοπλισμό. Τα αυξημένα μεγέθη των πλοίων γενικά περιπλέκουν τη ρυμούλκηση έκτακτης ανάγκης σε ασφαλές μέρος χωρίς κατάλληλο εξοπλισμό.
Η SDC 9 συμφώνησε επί σχεδίων τροποποιήσεων της SOLAS II-1/3-4 για την επέκταση των απαιτήσεων της SOLAS σχετικά με τις διατάξεις ρυμούλκησης έκτακτης ανάγκης σε όλα τα νέα πλοία ολικής χωρητικότητας άνω των 20.000 τόνων, ώστε να διευκολυνθεί η βοήθεια έκτακτης ανάγκης και οι εργασίες ρυμούλκησης και, ως εκ τούτου, να μειωθεί ο κίνδυνος ναυαγίων και ρύπανσης.
Μια ομάδα θα εξετάσει την ανάπτυξη σχεδίου κατευθυντήριων γραμμών για πλοία εκτός των δεξαμενόπλοιων και θα υποβάλει έκθεση στην SDC 10 τον Ιανουάριο του 2024. Τα σχέδια τροπολογιών θα υποβληθούν τελικά στην MSC προς έγκριση και στη συνέχεια θα εγκριθούν.
Η SDC 9 συμφώνησε σε σχέδιο αναθεώρησης των κατευθυντήριων γραμμών για τη μείωση του υποβρύχιου θορύβου από την εμπορική ναυτιλία για την αντιμετώπιση των δυσμενών επιπτώσεων στη θαλάσσια ζωή (MSC.1/Circ.833).
Εγκρίθηκε προσχέδιο προγράμματος εργασίας για τη συνέχιση των εργασιών σχετικά με τον υποβρύχιο θόρυβο και την εφαρμογή του σχεδίου αναθεωρημένων κατευθυντήριων γραμμών.
Το σχέδιο των αναθεωρημένων κατευθυντήριων γραμμών θα υποβληθεί στο MEPC 80 (Ιούλιος 2023) για έγκριση.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter