Παρ01242025

Last updateΠεμ, 23 Ιαν 2025 6pm

Τα δεξαμενόπλοια τώρα «τρέχουν» πιο γρήγορα

tanker2

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαιου πλέουν με τις πιο γρήγορες ταχύτητες υπό έρμα από την αρχή του 2020 για να εκμεταλλευτούν υψηλότερες τιμές που προσφέρονται, σύμφωνα με την Signal Group.


Οι μέσες ballast speeds για τα δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου είναι επί του παρόντος 11,9 κόμβοι (22 χλμ/ώρα) από 11,3 την ίδια περίοδο πέρυσι, ανέφερε η εταιρεία στην ανασκόπησή της για το έτος.
Τα τελευταία στοιχεία είναι τα υψηλότερα από τις αρχές του 2020, με το τμήμα των VLCC να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην τρέχουσα αύξηση της ταχύτητας έρματος των πλοίων δήλωσε η αναλύτρια Μαρία Μπερτζελέτου.
Οι μέσες ταχύτητες έρματος των VLCC ανήλθαν στους 12,4 κόμβους τον Δεκέμβριο και η ανοδική τάση είναι πιθανό να συνεχιστεί όσο οι ναύλοι παραμένουν σταθεροί το 2023, είπε η κα. Μπερτζελέτου.
Οι υψηλότερες ταχύτητες, οι οποίες απαιτούν και περισσότερα καύσιμα, καταγράφονται όταν οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να μεγιστοποιήσουν το χρόνο που ένα πλοίο κερδίζει.
Νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί τίθενται σε ισχύ το 2023 που για πρώτη φορά αναγκάζουν τους ιδιοκτήτες να εξετάσουν τις επιπτώσεις των εκπομπών. Ο ευκολότερος τρόπος για τα παλαιότερα και πιο αναποτελεσματικά πλοία να συμμορφωθούν με τον νέο Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης Υφιστάμενων Πλοίων (Energy Efficiency Existing Ship Index) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού είναι ο περιορισμός της ισχύος του κινητήρα και η μείωση των ταχυτήτων.

Ωστόσο, αυτές οι σκέψεις θα πρέπει να συνιπολογίσουν τους αναμενόμενους συνεχιζόμενους υψηλούς ρυθμούς της αγοράς το 2023 λόγω της περιορισμένης προσφοράς χωρητικότητας δεξαμενόπλοιων και των μακρύτερων αναμενόμενων ταξιδιών λόγω της ευρωπαϊκής απαγόρευσης των ρωσικών θαλάσσιων εισαγωγών πετρελαίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter