Η Σιγκαπούρη καλωσόρισε τα μέλη της INTERCARGO από όλο τον κόσμο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2022 15:42
Οι εξαμηνιαίες και ετήσιες γενικές συνελεύσεις της INTERCARGO πραγματοποιήθηκαν στη Σιγκαπούρη την περασμένη εβδομάδα για πρώτη φορά από το 2018. Τα μέλη συναντήθηκαν τόσο εικονικά όσο και αυτοπροσώπως για να εξετάσουν τα επιτεύγματα της Ένωσης μέχρι σήμερα και να καθορίσουν την πολιτική και τις προτεραιότητες για το μέλλον.
Με αφορμή τις συναντήσεις, ο Πρόεδρος της INTERCARGO Δημήτριος Φαφαλιός εξέφρασε τη χαρά του που η INTERCARGO μπόρεσε και πάλι να πραγματοποιήσει τις συναντήσεις της στην Ασία: «η Ένωση μας είναι η φωνή των παγκόσμιων ποιοτικών πλοιοκτητών ξηρού φορτίου, διαχειριστών και φορέων εκμετάλλευσης ξηρού φορτίου σε όλο τον κόσμο», είπε.
«Περισσότερο από το 50% του παγκόσμιου στόλου λειτουργεί πλέον από την Ασία και είναι σημαντικό να το αναγνωρίσουμε σημασία της περιοχής για τον τομέα ξηρού χύδην. Ήταν πολύτιμο να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε πρόσωπο με πρόσωπο με τα τοπικά μέλη μας και να ακούσουμε τις ανησυχίες τους από πρώτο χέρι. Αυτό έγινε ακόμη περισσότερο σημαντικό όταν αναλογιστούμε τους περιορισμούς που έχουμε αντιμετωπίσει όλοι κατά τη διάρκεια της πανδημίας και της εμπειρίες που μοιραζόμαστε, πρόσθεσε».
Των συνεδριάσεων προέδρευσαν ο Πρόεδρος της INTERCARGO Δημήτριος Φαφαλιός, ο Αντιπρόεδρος Σπύρος Ταράσης, ο Αντιπρόεδρος Uttam Kumar Jaiswal και ο Πρόεδρος Τεχνικής Επιτροπής Tom Keenan.
Σε μια γεμάτη ατζέντα, τα μέλη συζήτησαν την κατάσταση στην Ουκρανία, τα πρότυπα ποιότητας στον τομέα χύδην, ασφάλεια, φιλοδοξίες μείωσης και απαλλαγής από τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, καθώς και συνεχιζόμενη λειτουργία εμπειρίες του κλάδου. Επίσης, η Ένωση επανεξέτασε σημαντικά θέματα μελών προωθήστε την ανάπτυξή της και το σήμα ποιότητας που παρέχεται από την ιδιότητα μέλους INTERCARGO
Ο Δημήτρης Φαφαλιός σχολιάζοντας την Ετήσια Έκθεση του Συλλόγου 2021/2022 είπε:
«Μετά από μια ταραγμένη περίοδο, οι φορείς εκμετάλλευσης ξηρού χύδην φορτίου αντιμετωπίζουν τώρα την κατάσταση Ουκρανία, η κληρονομιά του COVID και φυσικά η ενσωμάτωση των αερίων θερμοκηπίου (GHG) του ΙΜΟ στόχων μείωσης στις καθημερινές λειτουργίες του πλοίου.
«Οι προσπάθειες της Ένωσης για τη βελτίωση της ασφάλειας στη θάλασσα, ωστόσο, αποδίδουν καρπούς και είμαστε σε θέση να αναφέρουν καλά νέα με στατιστικά στοιχεία για απώλειες πλοίων και επακόλουθους θανάτους ναυτικών που υποδηλώνουν ότι οι επιδόσεις ασφαλείας του κλάδου μεταφοράς χύδην φορτίου δείχνουν μια ισχυρή και σαφή τάση βελτίωση», είπε.