Ενδιαφέρουσες οι εξελίξεις από τους συνασπισμούς στα εμπορευματοκιβώτια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014 14:47
Η συνεργασία Cosco - China, στην οποία αναφέρθηκε στα 18 τρέχοντος το TheSeaNation, έχει δημιουργήσει από της γνωστοποιήσεως της συνεργασίας, πλειάδα συζητήσεων σε παγκόσμια κλίμακα, για το τι σηματοδοτεί η συνεργασία των δύο κινεζικών γιγάντων, αλλά και των alliances που υπακούουν σε αυτές.
Αντίπαλο δέος η G6 αλλά και η P3, οι οποίες κα αυτές με τις alliances αλλάζουν τα δεδομένα στην παγκόσμια διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων. Κατά συνέπεια η είδηση δεν περιορίζεται σε αυτές καθ' αυτές τις συνεργασίες, αλλά στο τι σηματοδοτούν αυτές για τον παγκόσμιο στόλο εμπορευματοκιβωτίων, τις συνενώσεις των εκπροσωπήσεων σε γεωγραφικές ζώνες και συνακόλουθα την αναδιάρθρωση του παγκόσμιου δυναμικού, που υποστηρίζει τις εταιρείες αυτές ανεξαρτήτως μεγέθους.
Ήδη όπως έχει γίνει γνωστό στους κύκλους των χρηστών, το επόμενο διάστημα θα επιχειρηθεί «καθετοποίηση», σε εκπροσωπήσεις, σε συνεργασίες, σε γραμμές για τη διακίνηση φορτίων, ενώ μεγάλες αλλαγές εκτιμάται να γίνουν και στον τομέα του bankering (τροφοδοσία καυσίμων και ελαιο - λιπαντικών).
Αναλυτές του τομέα, έχουν ήδη παρουσιάσει τις πρώτες εκτιμήσεις για την πιθανή από - δρομολόγηση πλοίων που είναι ναυλωμένες στις μεγάλες εταιρείες, καθώς πλέον αλλάζει η μορφή του ανταγωνισμού, αφού και με βάση τα νέα δεδομένα είναι αδιανόητο να πηγαίνουν προς την ίδια κατεύθυνση δύο πλοία που ανήκουν στην ίδια συμμαχία χωρίς να είναι έμφορτα, έναντι της περιπτώσεως να πηγαίνει ένα πλοίο πλήρως έμφορτο και άρα να δικαιολογεί το ημερήσιο κόστος λειτουργίας αλλά και την καθετοποίηση στις προσφερόμενες τιμές, τις οποίες το διεθνές εμπόριο διαρκώς πιέζει προς τα κάτω.
Να υπενθυμίσουμε ότι οι μεγάλες δυνάμεις ΗΠΑ, ΕΕ Κίνα και Ρωσία, έχουν θέσει στο μικροσκόπιο τους εν λόγω συνασπισμούς σε μια προσπάθεια να διερευνήσουν τους ορίζοντες αλλά και να κατανοήσουν τις πιθανές επιπτώσεις από την υπερ - συγκέντρωση τόσο στο τιμολογιακό των διακινούμενων εμπορευμάτων, όσο και στον στρατηγικό ρόλο που εν δυνάμει μπορούν να διαδραματίσουν οι εν λόγω συνασπισμοί στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.