Τετ04232025

Last updateΤετ, 23 Απρ 2025 7am

Νέο "αιολικό πλοίο" με την επωνυμία Vindskip!


windshipΈνα νέο «αιολικό πλοίο» που ονομάζεται Vindskip και σχεδιάστηκε από το Νορβηγό μηχανικό Τέργε Λάντε έχει σκοπό να μειώσει το υψηλό κόστος των καυσίμων και να βοηθήσει τις ναυτιλιακές εταιρείες να συμμορφωθούν με τις νέες οδηγίες για τις επιβλαβείς εκπομπές αερίων.

Η Ευρώπη χρειάζεται μία ποιοτική ναυτιλία-Ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Ναυτιλίας στις Βρυξέλλες

bulkΑπό εδώ έχουν όλα νόημα σχολίασε η Ευρωπαία Επίτροπος  Μεταφορών Violeta Bulc, πετώντας με ελικόπτερο,  πάνω από το λιμάνι της Αμβέρσας, στο πλαίσιο μιας επίσκεψης που διοργάνωσαν πριν λίγες ημέρες, από κοινού η Ένωση των Εφοπλιστικών ενώσεων των χωρών της Ευρώπης (ECSA),  ο Όμιλος Grimaldi, την Royal Belgian Shipowners’ Association και την Antwerp Port Authority.

Ψάχνουν ένα ακόμη Γενικό Γραμματέα στην Ακτή Βασιλειάδη- Οι αρμοδιότητες Δρίτσα

yen1Ένα ακόμη Γενικό Γραμματέα περιμένουν στην Ακτή Βασιλειάδη,  στο κτήριο του Υπουργείου  Ναυτιλίας καθώς σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που ανατέθηκαν στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρή Δρίτσα, καταργήθηκε η Γενική Γραμματεία Ναυτιλίας και Αιγαίου. Η κυβέρνηση προτίθεται σύμφωνα με πληροφορίες να διορθώσει αυτό το πρόβλημα όχι μόνο στο Ναυτιλίας αλλά σε  όλα τα υπουργεία που «συγχωνεύθηκαν» σε μεγαλύτερο σχήμα.

Ποιός οδηγεί τη ναυτιλία στη (τεχνητή;) κρίση...

stolosΗ κρίση στην αγορά ξηρού φορτίου η οποία απειλεί τις μικρομεσαίες ναυτιλιακές επιχειρήσεις ή αλλιώς τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής ναυτιλίας φέρεται να συνδέεται άμεσα με τη ρευστότητα των ελληνικών τραπεζών. Αυτό υποστηρίζεται σε σωρεία ρεπορτάζ και αναλύσεων από ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία τα οποία τονίζουν το γεγονός πως αργά ή γρήγορα οι Έλληνες πλοιοκτήτες που αντιμετωπίζουν δανειακά προβλήματα θα πρέπει να στραφούν σε άλλους τρόπους εναλλακτικής χρηματοδότησης.

ΤτΕ: Συγκρατημένα αισιόδοξες εκτιμήσεις για τη ναυτιλία

baltic dry indexΣυγκρατημένα αισιόδοξες παραμένουν οι βραχυχρόνιες προοπτικές για το ισοζύγιο θαλάσσιων μεταφορών σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ). Η ετήσια έκθεση του διοικητή της ΤτΕ αναφέρεται σε ορισμένα σημεία της και στη ναυτιλία και επισημαίνει ότι οι βραχυχρόνιες προοπτικές για το ισοζύγιο θαλασσίων μεταφορών παραμένουν συγκρατημένα αισιόδοξες, αφού ο εκτιμώμενος ρυθμός ανόδου του παγκόσμιου στόλου αναμένεται να είναι αντίστοιχος με εκείνον του παγκόσμιου εμπορίου το 2015.

Ρευστότητα μέσω πώλησης ναυτιλιακών δανείων φέρονται να αναζητούν Ελληνικές τράπεζες

grafima oct1Έντονους προβληματισμούς προκαλεί στην ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα το ρεπορτάζ του πρακτορείου Reuters σύμφωνα με το οποίο οι Ελληνικές τράπεζες φέρονται έτοιμες να πουλήσουν χαρτοφυλάκια ναυτιλιακών δανείων σε hedge funds ή απευθείας στους εφοπλιστές προκειμένου να αποκτήσουν ρευστότητα.

«Κεφάλι» σε TEU παίρνει η MSC από την MAERSK

MSC FlaminiaΤην παγκόσμια πρωτιά σε TEU παίρνει η MSC από την MAERSK καθώς από τον Απρίλιο φέτος θα αρχίσει σταδιακά να ενσωματώνεται στο στόλο της MSC μία σειρά από περισσότερα από 18 νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ικανότητα 19,244 TEU έκαστο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ