Πεμ04242025

Last updateΠεμ, 24 Απρ 2025 10am

Το νέο Π.Δ. για την απασχόληση αποφοίτων ΑΕΙ και ΤΕΙ στα πλοία

images 1Ανοίγει ο δρόμος για την απασχόληση αποφοίτων ΑΕΙ και ΤΕΙ ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών στα ελληνόκτητα πλοία με το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που τροποποιεί το Προεδρικό Διάταγμα 141/2014 που αναφέρεται στις «προϋποθέσεις απόκτησης αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας και δικαιώματα υπηρεσίας στα πλοία και άλλες διατάξεις - Αντικατάσταση Προεδρικού Διατάγματος 243/1998».

«Αρχή» για υπέρβαρα εμπορευματοκιβώτια

Container 00Συνέβη και αυτό. Σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας δημιουργήθηκε η πρώτη αρχή που θα επαληθεύει πιστοποιητικά VGM.

Πτωτικά οι τιμές ανα TEU's

container ship 8833Την πτωτική πορεία των spot freight rates στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης-ΗΠΑ καταγράφει η Drewry Shipping Consultants σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι οι χρεώσεις έχουν φτάσει τα US$701 ανα 40-foot (ft) container.

Αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος το 2016

committee fafaliosΚατά 35 πλοία, 6.141.123 dwt και 4.840.319 gt αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος το 2016 σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο με βάση τα στοιχεία που αφορούν την 26η Φεβρουαρίου 2016 και δημοσίευσε σήμερα Παρασκευή 11 Μαρτίου,  η Ελληνική Επιτροπή Ναυτιλιακής Συνεργασία του Λονδίνου το γνωστό Committee, με πρόεδρο τον κ. Χαράλαμπο Φαφαλιό. Ο ελληνόκτητος στόλος αποτελείται από 4.092 πλοία, διαφόρων κατηγοριών, 320.597.574 DWT και 188.904.194 GT. Σε αυτά περιλαμβάνονται και 347 πλοία, 36.469.525 DWT και 22.431.199 GT, υπό ναυπήγηση.

Τα υπό ελληνική σημαία πλοία μειώθηκαν κατά 30 στα 809 πλοία, 46.049729 gt και 78.948.501 DWT.
Ο ελλληνόκτητος στόλος αποτελεί το 7,6% του παγκοσμίου στόλου, βάσει του αριθμού των πλοίων και το 13,5% με όρους gt ή 15,8% με όρους dwt.

Απειλή «σύρραξης» τα «χοντρά» εμπορευματοκιβώτια

cma cgm andromeda v4Απειλή «σύρραξης» στον ορίζοντα διαβλέπουν αναλυτές και εμπειρογνώμονες οι οποίο έχουν θέσει στο «μικροσκόπιο» τα όσα διαμείβονται σε παγκόσμια κλίμακα αναφορικά με την επικείμενη εφαρμογή του νέου πλαισίου (SOLAS) για την αποφυγή διακίνησης υπέρβαρών εμπορευματοκιβωτίων.

Συνεργασία DNV - GL, Gard και Swedish Club για τη μείωση περιστατικών απώλειας άγκυρας

dnv gl BIGΤα συνηθέστερα τεχνικά και λειτουργικά αίτια που προκαλούν ζημιές από την αγκυροβολία των πλοίων, παρουσίασαν ο Νορβηγικός Νηογνώμονας DNV - GL, ο Gard και το Swedish Club.

Μελέτη της Drewry για τα mega ships

cma cgm bougainville Πενηντατρία νεότευκτα υπολογίζεται ότι θα πέσουν στο νερό μέσα στο 2016 με μεταφορικές ικανότητες άνω των 18.000 teu.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ