Σαβ05032025

Last updateΠαρ, 02 Μαϊ 2025 9pm

Τα Ποσειδώνια 2022 αναδεικνύουν τις startup τεχνολογίας καθώς οι ανάγκες της αγοράς επισπεύδουν την ψηφιοποίηση της ναυτιλίας

Posidonia 2022 Photo1Ένας σημαντικός αριθμός νεοφυών επιχειρήσεων (startup) από όλο τον κόσμο, που ειδικεύονται στις τεχνολογικές λύσεις για την ναυτιλιακή βιομηχανία, θα παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις πλατφόρμες τους κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Ποσειδώνια 2022 που θα πραγματοποιηθεί στο εκθεσιακό κέντρο Athens Metropolitan Expo από τις 6 έως τις 10 Ιουνίου.

Διαδικτυακές αγορές που έχουν σχεδιαστεί για να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ των προμηθευτών ναυτιλιακών υπηρεσιών και των πλοιοκτητών & διαχειριστών, καθώς και όσοι αναπτύσσουν καινοτόμες λύσεις που θα βοηθήσουν τη βιομηχανία να επιτύχει τους στόχους απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα και να λύσει σχεδόν οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζει, θα βρεθούν στον εκθεσιακό χώρο της σημαντικότερης ναυτιλιακής εκδήλωσης στον κόσμο για να παρουσιάσουν στην βιομηχανία τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις.
«Οι πρωτοποριακές καινοτομίες που βασίζονται σε τεχνολογίες αιχμής θα μεταμορφώσουν τη ναυτιλία, και θα παρουσιαστούν σε μεγάλη έκταση αυτόν τον Ιούνιο καθώς ο αγώνας δρόμου προς την ψηφιοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας βρίσκεται σε εξέλιξη, σε μια αγορά που οι ειδικοί εκτιμούν ότι θα αξίζει 345 δισ. δολάρια έως το 2030», δήλωσε ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος των Εκθέσεων Ποσειδώνια Α.Ε.
Οι συνθήκες της αγοράς, όπως η αυξημένη κερδοφορία στους τομείς των εμπορευματοκιβωτίων και του ξηρού φορτίου, σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες ρυθμιστικές και κοινωνικές πιέσεις για μείωση των εκπομπών άνθρακα, ωθούν το ενδιαφέρον πλοιοκτητών και ναυτιλιακών εταιρειών προς την ταχεία υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, που βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητα και την απόδοση καυσίμου.
Η Bid2board είναι μία από τις λύσεις που θα παρουσιαστούν στα Ποσειδώνια 2022. Αξιοποιώντας τη δύναμη της διαχείρισης δεδομένων, η συγκεκριμένη startup βοηθά τις ναυτιλιακές εταιρείες να απολαμβάνουν ταχείες, απλές και οργανωμένες υπηρεσίες τεχνικής εξυπηρέτησης, ενώ και οι προμηθευτές υπηρεσιών αποκτούν αυξημένη προβολή και βελτιωμένη ροή εργασίας από την παραλαβή του αιτήματος έως την εκτέλεση της υπηρεσίας.
«Η αυτοματοποιημένη διαδικασία και τα δεδομένα που παρέχονται κατά τη διαδικασία υποβολής προσφορών επιτρέπουν στους πελάτες μας να έχουν στοιχεία για τον ανταγωνισμό και να βελτιώνουν τις προσφορές τους, ενώ μειώνουν τον χρόνο που αφιερώνουν στη διευθέτηση υπηρεσιών με διαφανή και ελεγχόμενο τρόπο», δήλωσε ο Ανδρέας-Μίνως Ζομπανάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Bid2board. «Τα Ποσειδώνια είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να παρουσιάσουμε την τεχνολογία μας μπροστά σε ένα στοχευμένο και με επιρροή κοινό από την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα», κατέληξε.
Στα Ποσειδώνια 2022 μια ακόμη ψηφιακή πρωτοπόρος, η νορβηγική Dualog, ετοιμάζεται να παρουσιάσει τις λύσεις της με σκοπό να φέρει πιο κοντά το πλοίο με την ακτή. Ξεκινώντας με τον πρώτο για τη ναυτιλία μηχανισμό αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αλιευτικά σκάφη που δραστηριοποιούνται στον αρκτικό κύκλο, η Dualog συνεχίζει να αναπτύσσει όλο και περισσότερες νέες καινοτομίες στη θάλασσα. «Οι πελάτες μας θέλουν να εντάξουν το διασυνδεδεμένο πλοίο στην επιχειρηματική τους στρατηγική», δήλωσε η CCO της εταιρείας Silje Moan, προσθέτοντας ότι «με περισσότερα από 5.000 πλοία στο χαρτοφυλάκιο πελατών μας, σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε την παρουσία μας στα Ποσειδώνια για να ενισχύσουμε περαιτέρω τη φήμη μας ως δημιουργού στοχευμένων λύσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μεταφοράς δεδομένων, διαχείρισης Διαδικτύου και κυβερνοασφάλειας για τη ναυτιλιακή βιομηχανία».
Το Shipping 4.0 είναι το σύνθημα της KeeIX, ενός ακόμα εκθέτη στα Ποσειδώνια 2022, όπου σχεδιάζει να προσφέρει δωρεάν δειγματισμό σε εκθέτες που θα προγραμματίσουν ένα ραντεβού. Ο ανεξάρτητος όμιλος ναυτιλιακής τεχνολογίας προήλθε από τον Όμιλο Lemissoler το 2020, σε μια προσπάθεια να επιταχύνει την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών από τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
«Τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί για χρήση τόσο στην ξηρά όσο και εν πλω, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στο SaaS (Software as a Service), στα εργαλεία παρακολούθησης της απόδοσης του στόλου, στην εκπαίδευση του πληρώματος κατά παραγγελία (on demand) και στην ρομποτική. Τα προϊόντα μας είναι ευθυγραμμισμένα με το σχέδιο Δεκαετία Δράσης για την υλοποίηση της Ατζέντας των Ηνωμένων Εθνών 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, που πρόκειται να μεταμορφώσει τον κόσμο», δήλωσε ο Αρίστος Φίλης, Διευθύνων Σύμβουλος της KeeIX.
Η αειφορία βρίσκεται εδώ και πολύ καιρό στο ραντάρ της ναυτιλιακής κοινότητας, ωθούμενη από την επιθυμία μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα της βιομηχανίας, και οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη της τήρησης από τον κλάδο των επικείμενων προθεσμιών-ορόσημων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
Η μείωση των εκπομπών της ναυτιλίας είναι στο επίκεντρο της δραστηριότητας ενός ακόμα εκθέτη στα Ποσειδώνια 2022, της ChordX, η οποία αναπτύσσει και παρέχει καινοτόμες λύσεις που βοηθούν τους πλοιοκτήτες και τις ναυτιλιακές εταιρείες να επιτύχουν τον στόχο του κλάδου για απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα. Η startup με έδρα τη Σιγκαπούρη εστιάζει στην ανάπτυξη λύσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες αναφοράς κανονιστικής συμμόρφωσης, όπως με το IMO DCS, το EU MRV, το CII, το EEOI και το AER.
«Ως βασικός υποστηρικτής της καινοτομίας και της συνεργασίας, αναζητούμε συνεχώς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να πετύχουν το στόχο για βιώσιμη ναυτιλία», δήλωσε ο Hong Tin Wei, Επικεφαλής Partnerships & Finance της ChordX. «Η ναυτιλία είναι ένας από τους παλαιότερους και με τη μεγαλύτερη επιρροή κλάδους και τα Ποσειδώνια είναι το σπίτι της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας, η οποία κουβαλάει μια κληρονομιά τόσο μεγάλη όσο η ίδια η ναυτιλιακή βιομηχανία, γι’ αυτό πιστεύουμε ότι η παρουσία μας εκεί θα συμβάλει στη γεφύρωση του χάσματος ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον του κλάδου».
Η συνεχώς αυξανόμενη λίστα των νεοφυών επιχειρήσεων τεχνολογίας που συμμετέχουν στα φετινά Ποσειδώνια περιλαμβάνει και τη Nereus Digital Bunkers, μια ελληνική εταιρεία μεσιτείας και τεχνολογίας ναυτιλιακών καυσίμων που έχει αναπτύξει ένα λογισμικό προμήθειας καυσίμων πλοίων με ενσωματωμένες στατιστικές αναλύσεις, με στόχο την ψηφιοποίηση του πολύπλοκου οικοσυστήματος προμήθειας καυσίμων σε όλο το εύρος του. Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο σχετικές πληροφορίες λιμένων και ενδείξεις τιμών καυσίμων με σαφή και συνοπτικό τρόπο. Το λογισμικό παρέχει λύσεις χρησιμοποιώντας εξελιγμένες στατιστικές αναλύσεις, πρόβλεψη τιμών πετρελαίου και μελλοντικές καμπύλες καυσίμων πλοίων που καλύπτουν και υπερβαίνουν τις ανάγκες του κλάδου σε όλο το φάσμα, από τους προμηθευτές ναυτιλιακών καυσίμων έως τους αγοραστές.
Ο ιδρυτής της εταιρείας Νικόλας Γκίκας πιστεύει ότι η ζήτηση για πράσινες ναυτιλιακές λύσεις θα αυξηθεί: «Η ψηφιακή επεξεργασία των δεδομένων κατανάλωσης των πλοίων θα αποτελέσει τη βάση για την απαλλαγή από τον άνθρακα. Τηρούμε όλους τους νέους κανονισμούς και προσπαθούμε να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες αναφοράς, ενώ εξετάζουμε πώς θα συνεργαστούμε με μεγάλες εταιρείες που κατασκευάζουν και παρακολουθούν κύριους κινητήρες, ώστε τα δεδομένα τους να μπαίνουν απευθείας στο τμήμα ανεφοδιασμού καυσίμων κάθε ναυτιλιακής εταιρείας».
Μία άλλη πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία είναι η MESPAS, μια ελβετική εταιρεία πληροφορικής και μηχανικής. Το τεχνικό λογισμικό διαχείρισης πλοίων που έχει αναπτύξει η εταιρεία επιτρέπει στη ναυτιλιακή βιομηχανία να λειτουργεί τα πλοία της με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, οδηγώντας σε καλύτερες επιδόσεις, μειωμένο κόστος και χαμηλότερες εκπομπές. Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της MESPAS επιτρέπει σε πλοία, γραφεία διαχείρισης και προμηθευτές να τοποθετούν και να λαμβάνουν ψηφιακά προσφορές, παραγγελίες και τιμολόγια.
Η MESPAS είναι η μόνη εταιρεία στη ναυτιλιακή βιομηχανία της οποίας τα προϊόντα παρέχονται σε λογισμικό που έχει βάση στο cloud, με μια μοναδική βιβλιοθήκη εκατομμυρίων τύπων μηχανών, ανταλλακτικών και εγγράφων, που είναι όλα άμεσα διαθέσιμα στους πελάτες για τη βελτίωση των επιχειρηματικών διαδικασιών τους.
Η MESPAS άνοιξε πρόσφατα γραφεία στην Αθήνα και ο Ηρακλής Τάρλας, Area Manager για την Ελλάδα, σχολίασε σχετικά με τη συμμετοχή τους στα Ποσειδώνια: «Θα παρουσιάσουμε μια νέα εφαρμογή για κινητές συσκευές για προληπτική και διορθωτική συντήρηση, ένα νέο προϊόν Instant Buy, καθώς και άλλες νέες επιλογές λογισμικού. Θα παρουσιάσουμε, επίσης, τη νέα θυγατρική μας MESPAS Greece ως βασικό κόμβο δραστηριοτήτων στην Ελλάδα και όχι μόνο, και στοχεύουμε να δείξουμε στη ναυτιλιακή κοινότητα τα πραγματικά οφέλη των έξυπνων δεδομένων μας και των μοναδικών λύσεων λογισμικού που βασίζονται στο cloud για πλοιοκτήτες και διαχειριστές».
Ανάμεσα στις πολυάριθμες startup τεχνολογίας που θα δώσουν το «παρών» στα Ποσειδώνια 2022 είναι η Opsealog, μία γαλλική εταιρεία που ειδικεύεται στο performance management, η SOL-X, κορυφαία εταιρεία Behavioral Based Safety που ξεκίνησε από την Καλιφόρνια και έχει πλέον την έδρα της στη Σιγκαπούρη, η Harbor Lab που δημιουργήθηκε τον Μάρτιο του 2020 στην Αθήνα για την παροχή λογισμικού στα τμήματα εκταμιεύσεων για πλοιοκτήτες, εταιρείες διαχείρισης και ναυλωτές, και η TICTAC Recovery, η πρώτη Εταιρεία Ανάκτησης Δεδομένων στην Ελλάδα, που λειτουργεί από το 1999 και η οποία έχει αποδειχθεί σωτήρια για πολλές εταιρείες από τότε.
Η Έκθεση Ποσειδώνια τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας με την υποστήριξη του Δήμου Πειραιά και της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας.

Συναγερμός για μολυσμένα ναυτιλιακά καύσιμα

0BunkeringΣυναγερμό έχει σημάνει από τις 4 Απριλίου η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης η οποία και διερευνά υπόθεση διάθεση μολυσμένων ναυτιλιακών καυσίμων.

Ημερίδα της ΕΚΟ Ναυτιλίας της ΝΔ για την ψηφιακή μετάβαση της ναυτιλίας

0ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ ΚΑΠΡΑΝΟΣ 3Η Ημερίδα που διοργάνωσε η Ειδική Κομματική Οργάνωση (Ε.Κ.Ο.) Ναυτιλίας Νέας Δημοκρατίας -με πολύτιμο αρωγό τον Δήμο Παλαιού Φαλήρου- με θέμα την «Ψηφιακή Μετάβαση της Ναυτιλίας», έλαβε χώρα -σε ένα εξόχως εγκάρδιο κλίμα- στον φιλόξενο και εντυπωσιακό Πολυχώρο Πολιτισμού του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, την Πέμπτη 7 Απριλίου 2022.

Τσίμπησαν οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια

deksamenoploiaΑνοδικά κινήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια με τα σύγχρονα suezmax πλοία με scrubber να κερδίζουν 106% άνοδο στους ναύλους σε εβδομαδιαία βάση κατά μέσο όρο, στα 31.000 δολ την ημέρα.

Το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας: 2030-2040-Πλεονέκτημα της Ελλάδας τα στελέχη μας

nautiliadelphiΓια το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν σε πάνελ του 7ου Delphi Economic Forum που πραγματοποιείται στους Δελφούς μεταξύ 6 – 9 Απριλίου υπό την Αιγίδα της Α.Ε της προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, οι Θανάσης Μαρτίνος, managing director της Eastern Mediterranean Maritime Limited, Ιωάννα Προκοπίου, managing director της Prominence Maritime S.A, Σεμίραμις Παληού, CEO της Dianna Shipping Inc και πρόεδρος της Ελληνικής Ενωσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος, Γιάννης Πλατσιδάκης, επίτιμος πρόεδρος της Intercargo, Γιάννης Θεοτοκάς, καθηγητής του τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά, Γιώργος Καραγεωργίου, CEO της Olympic Shipping and Management S.A. Το πάνελ που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, συντόνισε ο Αντώνης Παπαδημητρίου, πρόεδρος του Ιδρύματος.

Ανοίγοντας τη συζήτηση για το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας ο Αντώνης Παπαδημητρίου ανέφερε: «Οι ερασιτέχνες μιλούν για στρατηγική, οι επαγγελματίες μιλούν για logistics» θέτοντας παράλληλα τα κρίσιμα ερωτήματα που κλήθηκε να απαντήσει το πάνελ «Ποια θα είναι τα φορτία που θα κουβαλούν τα πλοία μας; Tι πλοια θα έχουμε; Ποιες θα είναι οι μηχανές; Πράγματα πρακτικά και ουσιαστικά» και σημειώνοντας χαρακτηριστικά για την ανανέωση του στόλου «Είναι 5000 τα ελληνόκτητα πλοία, αν την επόμενη δεκαετία πρέπει να ανανεωθούν τα 2000 μιλάμε για ένα τεράστιο ποσό που από κάπου πρέπει να χρηματοδοτηθεί».

Αισιόδοξη πως η ναυτιλία θα καταφέρει να μειώσει την εκπομπή ρύπων κατά 40% τα επόμενα χρόνια εμφανίστηκε η Σεμίραμις Παληού, «Το 90% των παγκόσμιων φορτίων μετακινείται δια θαλάσσης. Τα ρούχα που φοράτε, τα δημητριακά που τρώτε είτε σε πρώτη ύλη είτε σε τελικό προϊόν έχουν μεταφερθεί σε ένα πλοίο. Το 20% αυτών των πλοίων ανήκει σε ελληνικά χέρια. Η ναυτιλία είναι ο καλύτερος τρόπος μεταφοράς όλων αυτών των φορτίων. Χρησιμοποιούμε ψηφιακά μέσα για να μετράμε τους ρύπους μας. Σιγά σιγά υπάρχει και η ανανέωση του στόλου. Αποχωρούν τα πιο ρυπογόνα. Ο στόχος του 2030 είναι πάρα πολύ εφικτός και θα τα καταφέρουμε».

Η Ιωάννα Προκοπίου ανέφερε ότι παρά το γεγονός πως τόσο μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου φορτίου κινείται μέσω της ναυτιλίας, η τελευταία ευθύνεται μόλις για το 3% των εκπομπών ρύπων. Αναφέρθηκε στη σημασία της μείωσης εκπομπών ρύπων της ναυτιλίας, παράλληλα όμως κατέδειξε και το μέγεθος αυτής της διαδικασίας λέγοντας πως «η απανθρακοποίηση των πλοίων θα κοστίσει 3,2 τρις».

Πιάνοντας το νήμα, ο Γιάννης Πλατσιδάκης, επανέλαβε πως η ναυτιλία είναι ο λιγότερο επικίνδυνος τρόπος μεταφοράς φορτίων αλλά και πως πρέπει να εξασφαλιστεί πως θα παραμείνει βιώσιμη. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά: «Η ναυτιλία δεν έχει υποκατάστατο. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο όταν ο ναυλωτής χρησιμοποιεί το πλοίο να μπορεί να το κάνει με τον πιο αποδοτικό τρόπο». Ο επίτιμος πρόεδρος της Intercargo χαρακτήρισε «σημαντικό λάθος της παγκόσμιας ναυτιλίας» που δέχτηκε τους κανονισμούς IMO για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. “Ήρθαν χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση και η ναυτιλία είπε ότι οι στόχοι μπορούν επιτευχθούν. Ήταν επικοινωνιακό σφάλμα. Είχαμε ενοχικό σύμπλεγμα. Έπρεπε να πούμε ένα «αλλά».”

Για τη σημασία της ψηφιοποίησης των πλοίων αλλά και τις προκλήσεις της διαδικασίας μίλησε ο Γιώργος Καραγεωργίου: «Τι πρέπει να έχουμε για την ψηφιοποίηση; Ποιοτικά δεδομένα. Πρέπει να φτιάξουμε πλατφόρμες που θα αποθηκεύουν και θα διαχειρίζονται αυτά τα δεδομένα που θα είναι ιδιαίτερα ογκώδη» και συμπλήρωσε «χρειαζόμαστε κυβερνοασφάλεια ώστε κανείς να μην έχει πρόσβαση στα δεδομένα αυτά και κανείς να μην έχει πρόσβαση στα πλοία μας. Είναι μια περίπλοκη διαδικασία. Έχει πολλές υποκατηγορίες».

Στις αλλαγές στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις που φέρνει η νέα γενιά πλοιοκτητών αλλά και τα εξειδικευμένα στελέχη που προσφέρει το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα αναφέρθηκε ο Γιάννης Θεοτοκάς. «Βλέπουμε πως εμφανίζονται σημαντικές διαφοροποιήσεις στο θέμα της οργάνωσης των εταιρειών. Είναι πια πολύ πιο οριζόντιες δομές με άμεση επικοινωνία. Το ιεραρχικό μοντέλο έχει υποχωρήσει. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα προσφέρει εξειδικευμένα στελέχη που μπορούν να στηρίξουν τη διαδικασία μετάβασης στο νέο περιβάλλον».

O managing director της Eastern Mediterranean Maritime Limited, Θανάσης Μαρτίνος, εξήγησε ότι «η ελληνικότητα της ελληνικής ναυτιλίας προσδιορίζεται από τη διαχείριση, την ιδιοκτησία, τα πληρώματα και τη σημαία» και ανέφερε πως μόνο το 1/3 του ελληνόκτητου στόλου κινείται υπό ελληνική, κυπριακή ή μαλτέζικη σημαία. «Η μεγαλύτερη σημαία στον ελληνόκτητο στόλο είναι η Λιβερία με δεύτερο τον Παναμά».

Τόνισε ακόμα πως «Το σύνολο των Ελλήνων εφοπλιστών διαχειρίζονται τα πλοία τους από την Ελλάδα. Άλλοι αναθέτουν τη διαχείριση σε τρίτους. Η Ελλάδα προσφέρει ευνοϊκό θεσμικό πλαίσιο. Αντίστοιχα θεσμικά πλαίσια υπάρχουν και σ' άλλα ανερχόμενα κέντρα όπως το Ντουμπάι και Σιγκαπούρη» σύμφωνα με τον ίδιο όμως το πλεονέκτημα της Ελλάδας «είναι τα στελέχη μας. Έχουν μεγαλύτερο κόστος αλλά είναι ευέλικτοι, γρήγοροι στις αποφάσεις τους και φιλότιμοι».

Ο Θανάσης Μαρτίνος πάντως δήλωσε επιφυλακτικός για το μέλλον της ναυτιλίας για δύο λόγους «Την εμμονή της ευρωπαϊκής επιτροπής ανταγωνισμού με το ελληνικό πλαίσιο και την πρόσφατη τάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να χρησιμοποιεί την οικονομία για γεωπολιτικούς λόγους. Υπάρχει περίπτωση να μας πει η Ευρωπαϊκή Ένωση να σταματήσουμε τις εμπορικές σχέσεις με τη Ρωσία. Γι αυτό τα 2/3 είναι εκτός ελληνικών σημαιών».

Γ. Προκοπίου: “Για 6.000 χρόνια η Ελλάδα ήταν ναυτιλιακή χώρα. Δεν έχουμε το θάρρος να πούμε ότι για εμάς η ναυτιλία είναι ο μεγάλος πρωταθλητής”

0ΠροκοπείουΣτη μεταβίβαση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην εταιρεία «MILINA ENTERPRISES COMPANY LIMITED» του ιδρυτή της Dynacom Tankers, Sea Traders and Dynagas, Γιώργου Προκοπίου, εστιάστηκε ενδιαφέρον της σχετικής συζήτησης κατά την τρίτη ημέρα εργασιών του 7ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς.

Υπογραφή συμφωνίας εξουσιοδότησης μεταξύ του ΥΝΝΠ και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού “BUREAU VERITAS SA”

0BUREAU VERITASΥπεγράφη σήμερα μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που εκπροσωπήθηκε από τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχο Λ.Σ. Γεώργιο Αλεξανδράκη, κατόπιν εξουσιοδότησης από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού “BUREAU VERITAS SA”,

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ