Δευ04282025

Last updateΔευ, 28 Απρ 2025 9am

Ενισχύει το DNV την πλατφόρμα δεδομένων Alternative Fuels Insight

0DNVΣτο πλαίσιο μιας προσπάθειας για την επιτάχυνση της απαλλαγής της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες εκπομπές, ο νηογνώμονας DNV ενίσχυσε την πλατφόρμα δεδομένων Alternative Fuels Insight (AFI) προσθέτοντας νέα καύσιμα χαμηλών ανθρακούχων εκπομπών, συμπεριλαμβανομένης της μεθανόλης, της αμμωνίας, του υδρογόνου και του υγραερίου.

Εκδήλωση για το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) και βραβεύσεις!

natvraveiaΗ αλλαγή πλεύσης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου, του αρχαιότερου ασφαλιστικού φορέα της Ελλάδας, και τα αποτελέσματα της προσπάθειας εκσυγχρονισμού του, που οδήγησαν στο να γίνει ο πρώτος φορέας χωρίς ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις, έχοντας μηδενίσει τις χιλιάδες εκκρεμότητες στις απονομές κύριων και επικουρικών συντάξεων και εφάπαξ, παρουσιάστηκαν σε μεγάλη εκδήλωση που διοργάνωσε το Ν.Α.Τ. στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Στην προμήθεια έντεκα νέων περιπολικών σκαφών με υγειονομικό εξοπλισμό προχωρά το ΥΝΝΠ

0limenhiko2Στην προμήθεια έντεκα νέων περιπολικών σκαφών, με υγειονομικό εξοπλισμό προχωρά το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, μέσω χρηματοδότησης ύψους 6,6 εκατ. Ευρώ, που έχει εξασφαλιστεί από το Ταμείο για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση των Συνόρων 2021-2027.

Δήλωση της CLIA και του ECSA σχετικά με την οδηγία RED και τους στόχους της για τις μεταφορές

0Bunkering«Με βάση την αρχική πολιτική συμφωνία που επιτεύχθηκε στις 23 Μαρτίου σχετικά με το FuelEU Maritime, πέφτει η ευθύνη στους φορείς εκμετάλλευσης θαλάσσιων μεταφορών να χρησιμοποιούν ανανεώσιμα καύσιμα, χωρίς αντίστοιχη υποχρέωση από την πλευρά της προσφοράς» αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους CLIA και ECSA.

ΕΛΣΤΑΤ: Μειωμένος ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων το 2022

0ΠλωτήΟΛΠ4Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει στοιχεία της έρευνας για τη δραστηριότητα της Ελληνικής Βιομηχανίας Επισκευής Πλοίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά:

Προκλήσεις και συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας για ασφαλή ναυσιπλοΐα

Bulk carrier 1«Ασφάλεια της ναυσιπλοΐας από την Ανατολική Μεσόγειο έως τον Ινδο-Ειρηνικό: Προκλήσεις και συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας», ήταν το βασικό θέμα εκδήλωσης που διοργάνωσε το ΕΛΙΑΜΕΠ και η Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα σε αίθουσα του Ιδρύματος Βασίλη και Μαρίνας Θεοχαράκη.

Κρίσεις Ανώτερων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έτους 2023

Limeniko 300x1921. Την 27-03-2023 συνεκλήθη το Ανώτερο Συμβούλιο Κρίσεων Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έτους 2023 υπό την προεδρία του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής.

α) Κατά τις εργασίες του Συμβουλίου αυτού κρίθηκαν συνολικά για το έτος 2023:
Σαράντα έξι (46) Πλοίαρχοι (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.)
Δύο (02) Πλοίαρχοι Υγειονομικοί
Τέσσερις (04) Πλοίαρχοι Τεχνικοί
Είκοσι οκτώ (28) Αντιπλοίαρχοι (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.)
Δεκαέξι (16) Αντιπλοίαρχοι Τεχνικοί
Τριάντα οκτώ (38) Πλωτάρχες (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.)
Τρεις (03) Πλωτάρχες Υγειονομικοί
β) Δύο (02) Πλοίαρχοι (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) εξαιρέθηκαν από την κρίση για το εν λόγω έτος.
2. Εκ του συνόλου των ανωτέρω κριθέντων:
α) Σαράντα τέσσερις (44) Πλοίαρχοι Λ.Σ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) κρίθηκαν ως «Προακτέοι» και οι κάτωθι τέσσερις (04) αρχαιότεροι εξ αυτών:
1 Μυτιληναίος Ιωάννης του Νικολάου (Α.Μ. 923)
2 Κοντορουχάς Χρήστος του Νικολάου (Α.Μ. 936)
3 Δελής Ιωάννης του Κωνσταντίνου (Α.Μ. 937)
4 Τιφτικίδης Παύλος του Γεωργίου (Α.Μ. 940)
προάγονται στον βαθμό του Αρχιπλοιάρχου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. προς κάλυψη αντίστοιχων κενών οργανικών θέσεων.
β) Δύο (02) Πλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικοί κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
γ) Τέσσερις (04) Πλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Τεχνικοί κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
δ) Είκοσι επτά (27) Αντιπλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
ε) Δεκαέξι (16) Αντιπλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Τεχνικοί κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
στ) Τριάντα οκτώ (38) Πλωτάρχες Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
ζ) Δύο (02) Πλωτάρχες Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικοί κρίθηκαν ως «Προακτέοι».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ