Σαβ11232024

Last updateΣαβ, 23 Νοε 2024 4pm

Bimco: Θέλετε κέρδη, στείλετε πλοία για διάλυση

BulkCarrier 704

Αν το 2018 συνεχίζει να εμφανίζει η ζήτηση να παρουσιάζει το ίδιο ποσοστό αύξησης όπως το 2017 (+5%) τότε οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου θα είναι κερδοφόρες για όλο το έτος. 

Σημειώνεται ότι το 2017 οι εισαγωγές της Κίνας, ιδιαίτερα του άνθρακα και του σιδηρομεταλλεύματος, αυξήθηκαν έντονα και το δεύτερο εξάμηνο του έτους ήταν κερδοφόρο για αρκετούς πλοιοκτήτες, αναφέρει ο Peter Sand της Bimco. 

Ο ίδιος επισημαίνει πάντως ότι το 2018 μπορεί να μην είναι τόσο καλό όσο το 2017 και να μην συνεχισθεί η κερδοφορία και το 2019 εάν οι πλοιοκτήτες δεν προσέξουν το επίπεδο ανάπτυξης του στόλου και τον ρυθμό διάλυσης των πλοίων. Το ανησυχητικό είναι για τον peter Sand ότι ο ρυθμός διάλυσης έχει μειωθεί γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί να φρενάρει την ανάκαμψη της αγοράς.

Πάντως τα στοιχεία για το 2017 είναι αισιόδοξα. Η BIMCO εκτιμά ότι το 2017 η ζήτηση θα αυξηθεί κατά 5% ενώ ο στόλος θα αυξηθεί κατά 3%, βελτιώνοντας τη θεμελιώδη ισορροπία της αγοράς κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες.

Ωστόσο, αν ο ρυθμός ανάπτυξης του στόλου παρέμενε στο αρχικό 2%, θα είχε βελτιώσει την αγορά κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες, ένα ποσοστό που τελευταία φορά καταγράφηκε το 2004!

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter