Ποιοτική αναβάθμιση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 12 Μαΐου 2025 20:44

Η Hapag-Lloyd εισήγαγε ενημερωμένους ποιοτικούς στόχους ως μέρος της στρατηγικής της για το 2030, για τη βελτίωση της ποιότητας λειτουργίας και εξυπηρέτησης.
Η πρωτοβουλία αποσκοπεί στη μείωση των καθυστερήσεων, στην αύξηση της αξιοπιστίας και στην ενίσχυση της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας στις ναυτιλιακές υπηρεσίες της.
Οι προσπάθειες περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και την επέκταση των ψηφιακών εργαλείων.
Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία αναφέρει ότι το 90% των κρατήσεων πελατών απαντώνται πλέον εντός μίας εργάσιμης ώρας (από 60% το 2019), το 93% των κλήσεων απαντώνται εντός 12 δευτερολέπτων και το 88% των ερωτημάτων πελατών επιλύονται εντός οκτώ εργάσιμων ωρών.
Ο Rolf Habben Jansen, Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd, δήλωσε: «Δεν πρόκειται μόνο για τον καθορισμό στόχων - πρόκειται για τον καθορισμό σαφών προτύπων για τη βιομηχανία μας και την παροχή σταθερής υψηλής ποιότητας κάθε μέρα. Με το μοναδικό σύνολο υποσχέσεων ποιότητας θα είμαστε σε θέση να ελαχιστοποιήσουμε τις καθυστερήσεις, να αυξήσουμε την αξιοπιστία και να παρέχουμε στους πελάτες μας την προβλεψιμότητα που δικαίως αναμένουν από εμάς».