Τρι04152025

Last updateΤρι, 15 Απρ 2025 1pm

Παραγγελία για εννέα ro-pax

0Emanuele Grimaldi

Στο πλαίσιο του προγράμματος επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της, ο Όμιλος Grimaldi ανέθεσε την κατασκευή εννέα πλοίων τύπου ro-pax στο ναυπηγείο China Merchants Jinling (Weihai), εταιρεία του ομίλου China Merchants Group. Η συμφωνία για την κατασκευή αυτών των υπερσύγχρονων πλοίων, αξίας 1,3 δισ. δολαρίων, υπογράφηκε στο Χονγκ Κονγκ, όπως γνωστοποιεί ο όμιλος με ανακοίνωση.
Τα νέα πλοία έχουν σχεδιαστεί με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των θαλάσσιων μεταφορών, τόσο για φορτηγά τροχοφόρα όσο και για επιβάτες, στη Μεσόγειο και στη Βαλτική Θάλασσα. Όλα θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές που μπορούν να λειτουργούν με μεθανόλη, καθιστώντας τα έτοιμα να επιτύχουν τον στόχο των «μηδενικών εκπομπών». Θα συνδυάζουν μεταφορική ικανότητα, καινοτόμο σχεδιασμό και άνεση εν πλω, πλήρως ευθυγραμμισμένα με την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Τέσσερα από τα νέα πλοία θα φέρουν την ιταλική σημαία και θα λειτουργούν με το σήμα Grimaldi Lines, ενώ δύο, υπό ελληνική σημαία, θα αξιοποιηθούν από τη θυγατρική του ομίλου στην Ελλάδα, τις Minoan Lines. Αυτά τα έξι πλοία, αδελφά μεταξύ τους, ανήκουν στην κατηγορία “Next Generation Med” και θα εξυπηρετούν γραμμές της Μεσογείου.
Τα υπόλοιπα τρία θα παραδοθούν στη Finnlines, θα φέρουν τη φινλανδική σημαία και θα εγκαινιάσουν την κατηγορία “Hansa Superstar” – την εξέλιξη της ήδη πρωτοποριακής σειράς “Superstar” – προοριζόμενα για δρομολόγια στη Βαλτική Θάλασσα.
Ο Emanuele Grimaldi, Διευθύνων Σύμβουλος της Grimaldi Group, δήλωσε: «Με την παραγγελία αυτών των εννέα εξαιρετικών πλοίων ro-pax, συνεχίζουμε και ενισχύουμε τη μακρόχρονη και επιτυχημένη συνεργασία μας με τον όμιλο China Merchants, έναν εξαιρετικό εταίρο στην κατασκευή υπερσύγχρονων πλοίων.
Οι νέες κατηγορίες Next Generation Med και Hansa Superstar είναι το αποτέλεσμα ενδελεχούς μελέτης των αναγκών των πελατών μας και, ευρύτερα, του κλάδου της ναυτιλίας. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η ναυτιλία χρειάζεται ποιότητα, αποδοτικότητα και περιβαλλοντική βιωσιμότητα για να παραμείνει βασικό μέσο εθνικής και διεθνούς μεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών. Η εξαιρετική απόδοση στη μείωση εκπομπών CO₂ και η χρήση μεθανόλης ως εναλλακτικού καυσίμου φέρνουν τον Όμιλό μας ακόμη πιο κοντά στον παγκόσμιο στόχο των μηδενικών εκπομπών, εδραιώνοντας περαιτέρω τη θέση μας ως ηγέτη στις μεταφορές μικρών αποστάσεων σε Μεσόγειο και Βαλτική».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter