Τρία «πράσινα» boxships
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 01 Απριλίου 2025 13:44

Μετά την ανακοίνωση ισχυρών οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2024, η Yang Ming έκανε τα πρώτα βήματα σε ένα πρόγραμμα βελτιστοποίησης και επέκτασης στόλου που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2024. Η εταιρεία ανέφερε ότι αγοράζει τρία υπό κατασκευή πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεθανόλης διπλού καυσίμου από την ιαπωνική εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης Shoei Kisen Kaisha.
Τα τρία πλοία φέρεται να είναι ήδη σε παραγγελία από την Imabari Shipbuilding. Έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2028 και το 2029 και το καθένα θα έχει χωρητικότητα 8.000 TEU. Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με ενεργειακά αποδοτικούς κύριους κινητήρες για να διατηρήσουν την ευελιξία για τη μελλοντική υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων ενώ η εταιρία σχεδιάζει επίσης να επιδιώξει την ψηφιοποίηση και τις έξυπνες τεχνολογίες.
Η Yang Ming, η οποία είναι σήμερα νούμερο 10 στην κατάταξη του τομέα της Alphaliner με χωρητικότητα λίγο πάνω από 700.000 TEU, δήλωσε ότι δεσμεύεται να ενισχύσει τις βασικές δραστηριότητές της. Η ομάδα είναι μέρος της ανανεωμένης Premier Alliance που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2025 μαζί με την HMM και την Once Network Express (ONE).
Το σχέδιο βελτιστοποίησης του στόλου, το χρονοδιάγραμμα του οποίου δεν έχει γίνει γνωστό, απαιτεί την αντικατάσταση των άνω των 20 ετών πλοίων με χωρητικότητα μεταξύ 5.500 και 6.500 TEU. Ο όμιλος σχεδιάζει την προσθήκη 13 νέων πλοίων, συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων 8.000 TEU διπλού καυσίμου. Σχεδιάζει επίσης επτά πλοία διπλού καυσίμου LNG 15.000 TEU.