Δευ03242025

Last updateΔευ, 24 Μαρ 2025 8pm

wind rotor σε υβριδικό Ro-Ro βάζει η Stena Line

0Stena newbuild

Συνεχίζοντας τις προσπάθειές της να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες για να προωθήσει τις προσπάθειές της για τη μείωση των εκπομπών, η Stena Line προσθέτει δύο wind rotorσε ένα από τα δύο υβριδικά πλοία NewMax και ολοκληρώνει το άλλο αδελφό πλοίο "rotor sail ready". Τα δύο πλοία που βρίσκονται υπό κατασκευή στην Κίνα είναι από τα πιο προηγμένα σχέδια που ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες για να είναι «ανθεκτικά στο μέλλον», καθώς η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει τη στρατηγική φιλοδοξία της να στραφεί σε ανανεώσιμα καύσιμα και να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 30% έως το 2030.Τα πλοία NewNax παραγγέλθηκαν στις αρχές του 2023 για να κατασκευαστούν από το ναυπηγείο Jinling της China Merchant στο WeiHai.. Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει πλέον ολοκληρώσει μια συμφωνία με τη Norsepower για να προσθέσει δύο Rotor Sails σε ένα από τα σκάφη. Κάθε ρότορας θα έχει διαστάσεις 28 x 4 μέτρα (περίπου 92 x 13 πόδια) και αναμένεται να προσφέρει επιπλέον εξοικονόμηση καυσίμου 9% στην προγραμματισμένη διαδρομή.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter