Κτίζει πλοία η Maersk
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2024 07:04
Συνέχεια στην «ναυπηγική κόντρα» με την MSC δίνει η Maersk η οποία φέρεται να έχει παραγγείλει έως και δώδεκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 16.000 TEU με διπλό καύσιμο LNG στα ναυπηγεία New Times Shipbuilding στην Κίνα.
Η Xclusiv Shipbrokers ανέφερε στην τελευταία της έκθεση αγοράς ότι η Maersk Line έκανε σταθερές παραγγελίες για έξι πλοία στη New Times, με option για άλλα έξι πλοία.Κάθε πλοίο κοστίζει 200 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, με την παράδοση να έχει προγραμματιστεί το 2028. Εάν ασκηθούν τα δικαιώματα της option, η συνολική αξία της σύμβασης θα είναι 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Αποκαλύπτοντας τα ενδιάμεσα έργα της τον Αύγουστο, η Maersk περιέγραψε την πολιτική της για τις νέες κατασκευές μέχρι το 2030, με δύο αξιοσημείωτες ειδήσεις. Πρώτον, η πρόθεσή της να μην αυξήσει το μέγεθος του στόλου της πάνω από τα σημερινά 4,3 εκατομμύρια teu μέχρι το τέλος της δεκαετίας και, δεύτερον, η παραδοχή της Maersk ότι θα προχωρήσει σε παραγγελίες για πλοία διπλού καυσίμου που μπορούν να χρησιμοποιήσουν βιο-LNG, έναν τύπο καυσίμου που ο μεταφορέας είχε προηγουμένως απορρίψει.
Η Maersk δήλωσε στα τελευταία τρίμηνα ότι βρίσκεται στη διαδικασία υπογραφής παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και συμβάσεων χρονοναύλωσης για πλοία διπλού καυσίμου που ταιριάζουν με τον προγραμματισμένο ρυθμό ανανέωσης περίπου 160.000 teu ετησίως.
Η Maersk έχει επιλέξει ένα μείγμα συστημάτων πρόωσης διπλού καυσίμου μεθανόλης και υγροποιημένου αερίου.
"Ενώ η πράσινη μεθανόλη είναι πιθανό να γίνει η πιο ανταγωνιστική και κλιμακούμενη οδός προς την απαλλαγή από τον άνθρακα βραχυπρόθεσμα, η Maersk προβλέπει επίσης ένα μέλλον πολλαπλών καυσίμων για τη βιομηχανία, το οποίο περιλαμβάνει υγροποιημένο βιομεθάνιο", ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση.