«Στροφή» της ΗΜΜ στο ξηρό φορτίο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 04 Νοεμβρίου 2023 17:21
Με τις δημοσιευμένες αρνητικές προοπτικές για τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων που αναμένεται να συνεχιστούν μέχρι το 2024 και ενδεχομένως το 2025 ή αργότερα, η HMM της Νότιας Κορέας προωθεί μια στρατηγική που περιγράφεται το 2022 για την επέκταση και τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων της. Σε μια ασυνήθιστη κίνηση σε σύγκριση με πολλούς από τους ομολόγους της, η ναυτιλιακή εταιρία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων της Νότιας Κορέας κινείται επιθετικά στη ναυτιλία χύδην φορτίου, την οποία οι αναλυτές βλέπουν ως ένα βήμα προστασίας από την αδυναμία στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων.
Η HMM σε χρηματιστηριακή αναφορά στις 27 Οκτωβρίου γνωστοποίησε ότι έχει συνάψει μια μεγάλη νέα συμφωνία για πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου. Πρόκειται για μακροπρόθεσμη σύμβαση για τέσσερα σκάφη διάρκειας 16 ετών από τον Σεπτέμβριο του 2026 έως το τέλος του 2042. Είναι μια μεγάλη συμφωνία για περίπου 954 εκατομμύρια δολάρια, αποτιμημένα με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούλιο του 2022, η HMM περιέγραψε ένα πενταετές σχέδιο στρατηγικής, το οποίο είπε ότι θα περιλαμβάνει την επέκταση του στόλου χύδην φορτίου της. Εκείνη την εποχή, ανέφεραν ότι είχαν 29 bulkers λέγοντας ότι ο στόχος ήταν να αυξηθεί σε 55 πλοία. Το σχέδιο προέβλεπε αύξηση της χωρητικότητας κατά 90% έως το 2026.
Ωστόσο η HMM έχει επίσης προσθέσει αθόρυβα έξι πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου στον στόλο της φέτος με την εταιρεία να σχεδιάζει να εισαγάγει άλλα 11 το επόμενο έτος για να επιτύχει τον στόχο των 55 πλοίων.
Στο πλαίσιο της διαφοροποίησης, η HMM παρήγγειλε επίσης την κατασκευή τριών PCTC στην Κίνα. Θα είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία βρίσκεται σε αυτόν τον τομέα από την πώληση των PCTC της το 2002. Τον Αύγουστο, η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι είχε παραγγείλει τέσσερα νέα πλοία πολλαπλών χρήσεων που θα κατασκευαστούν στην Κίνα.